The Voice of Aku Ankka.Fi

Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Joten tämmönen. En tiedä onko jo mutta...

The Voice of Finland menee joka Perjantai Neloselta.

Siitä inspiruituneena teen Aku Ankan nettisivujen The Voicen.

Eli tässä tulee säännöt

1. Ääni ratkaisee vaiheessa jokaisen laulajan joka ilmoittautuu pitää laulaa sinä päivänä kun koelaulut alkaa, niin pitää pistää viestiin laulu. Se pitää keksiä itse ja niin selviää järjestys.

2.Jokaisen laulun aikana tähtivalmentajat päättävät kohtalon. Tietysti jokaisen laulun pitää liittyä taitoon mistä laulaja pitää. Jos tähtivalmentajat ei käänny muut saa päättää. Se joka ensiksi vastaa päättää oliko laulu hyvä.

Huom. Älä äänestä käyttäjän perusteella vaan laulun perusteella. Jos käyttäjä äänestystä huomataan, kilpailija poistetaan pelistä.

3.Kun esikarsinnat on pelattu siirrytään taisteluosuuteen. Siinä kaksi laulajaa pelaavat keskenään. Silloin yleisö eli ne käyttäjät jotka eivät laulaneet päättävät. Kolmesta voittaa. Edelleen Huom. sääntö pitää. Roundi pelataan niin pitkään kunnes toiset ovat laulaneet toisilleen.

4.Viimesessä osuudessa on finaalit. Taas lauletaan, omilla biiseillä(Ei samoiila kuin Esikarsinnoissa ja taisteluvaiheessa.). Nyt tähtivalmentajat päättävät, ketkä pääsevät superfinaaliin. Superfinaalissa äänestys on teidän käyttäjät. Se kuka saa eniten ääniä kruunataan maailman ensimmäiseksi The Voice os Aku Ankka.Fi.

Ja vielä kerran... Jos esikarsinnoissa ei esitetä viikkoonlaulutehtävän saamiseksi kilpailija tiputetaan automaattisesti. Spämmi ja Trolli on kielletty. Jos sitä havaitaan hänet poistetaan kisasta.

Ilmoittautumislomake

Laulun ilmoittatte sitten kun saatte lauluvuoron. Laulakaa mieluten heti kun saatte vuoron.

Nimi(Ei käyttäjä nimiä vaan tyypin nimi joka laulaa)

Ikä(16-60)

Ura

Kisa alkaa kun kisaajia on tarpeeksi. The Voice of Aku Ankka.Fi

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Sivut

Kommentit (29)

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Tähtivalmentajat ovat samat kuin oikeasti.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Laulaja Matti Meikäläinen laulaa oman keksimänsä räpin Potuttaa. Ja Elastinen ihastuu siihen ja kääntyy. Tällä tavalla. Ei ehkä Ääni ratkaisee vaan Tykkääminen ratkaisee!

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

?

Mainosten perusteella olen ymmärtänyt, että sillä biisillä ei ole mitään merkitystä, vaan äänellä. Itse en ole ainuttakaan jaksoa katsonut, kun ei television laulukilpailut kiinnosta pätkän vertaa, mutta jos tässä kisassa ei ratkaise ääni, niin sittenhän tämä ei ole the Voice of.

Vierailija

Osaallistun huvikseni. Ja muille sitten: Älkää olko tosikkoja. Ihan hyvä tästä tulee.

Nimi: Eero Wirtanen

Ikä: 20

Ura: Eero on soittanut eräässä bändissä ja hän harjoittelee laulamista joka päivä kotona. Hänen ystävänsä sanovat Eeroa parhaaksi. Hän laulaa poppia tai melkein mitä tahansa paitsi heviä.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Eli osallistujat tällä hetkellä

Eero Wirtanen(ansaaku)

Ripa Reteinen(futis duck)

Aaro Wy(tuplanolla393)

Tehkää toinenkin.

Vierailija

The voice of Finland-ohjelma on aivan loistava mutta epäilen sen toimivuutta nettisivustolla. Ideana ihan hyvä mutta se minkä ankkaetsiväkin sanoi niin juuri sen takia en osallistu.

Vierailija

Teen toisen.

Nimi: Santeri Virkkula

Ikä: 23

Ura: Santerilla on jo paljon kokemusta laulamisesta mutta harrastaa myös soittamista.(Pianon)

Kuinka paljon kilpailijoita muuten täytyy tulla jotta tää alkais?

Vierailija

Teen Tokan

Nimi Johanna Jokiparsi

Ikä 30

laulutyyli kaikkea enimmäkseen <3 lauluja "rakkauslauluja"

Ura laulaa bändissä Poppeli

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat