Aku Ankka 1983, 1984 ja 1991

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Moi! Multa löytyi kaapista Aku Ankkoja, jotka ovat keräilykansissa (keltaiset, joissa Aku Ankan auto ja ankkalinnalaisia kannessa).

1984 kansiossa on numerot 27-52, kaikki ehjiä ja (minun mielestä) hyvässä kunnossa, paitsi numerosta 33 on leikattu takaosan tilauskuponki irti.

1983 kansiossa on numerot 1-27, mutta 20 puuttuu kokonaan ja 23 on vähän revennyt ja 25:ssä yksi sivu on teipattu. Muut hyvässä kunnossa.

1991 kansiossa on 1-26 numerot, muttaa puuttuu 5, 7 ja 18, hyvässä kunnossa ovat.

Tiedän, että näiden arvo ei päätä huimaa mutta onko mitään arviota heittää - siivoilen kaappeja ja meinasin laittaa myyntiin. Kiitos kaikista vastauksista! :)

Kommentit (11)

Eliteist
Seuraa 
Liittynyt14.9.2011
Raha Reiska 01

Kun tota hintaa Mietin niin arvelisin että niistä maksettaisiin jotain 12-14€ enintään... Toi on sitten vaan arvelu.

Mä arvioisin hinnan n. 30eur. Ei niistä yksinkertaisesti mitään suuria summia saa.

okei...

Eliteist
Seuraa 
Liittynyt14.9.2011

//Anteeksi tuplaviesti.

Mutta ei ainakaan kannata heittää niitä pois. Voihan joku innokas keräilijä pitääkin niistä. Tuli mieleen, että yksi kauppapaikoista netissä on Huuto.net. Sieltä saattaisi saada jonkinmäärän rahaa.

okei...

Vierailija
eharlas
Raha Reiska 01

Kun tota hintaa Mietin niin arvelisin että niistä maksettaisiin jotain 12-14€ enintään... Toi on sitten vaan arvelu.

Mä arvioisin hinnan n. 30eur. Ei niistä yksinkertaisesti mitään suuria summia saa.

Ei, ei ja ei!

Raha Reiskan olivat paljon lähempänä kuitenkin.

Kaikista yhteensä saisi ehkä... Noin 5-10e

Eliteist
Seuraa 
Liittynyt14.9.2011
ansaaku
eharlas
Raha Reiska 01

Ei, ei ja ei!

No... Joo. Minä taidan olla hieman huono arvioimaan Aku Ankkoja. 

okei...

Vierailija

Kiitos kaikille vastauksista! En mitenkään halua maksimoida rahantuloa, vaan kyse on lähinnä siitä etten niitä tarvitse (tilan puute) enkä halua kiskoa hintaa :) Löysin vielä lisää Ankkoja - vanhempia ja yksittäisiä numeroita.

1968-69 erinäisiä irtonumeroita, mutta kunnoksi voisi sanoa "kohtalaisen", on vähän repeämää joissain ja ovat kuluneita.

1974-1978 erinäisiä irtonumeroita, melkein kaikki kunnoltaan hyviä.

Ja 1985 jouluparaatinumero, en tiedä onko sillä jotain erikoismerkitystä.

Ajattelin huuto.netiin laittaa näitä kyllä, siinä vaan hirveä rupeama kun jokaisen yksittäin sinne laittaa :)

Yuk7on
Seuraa 
Liittynyt22.3.2012
ansaaku
eharlas
Raha Reiska 01

Ei, ei ja ei!

jos näksisin vitosella kirpparilla tollasen setin niin mua säälittäis se myyjä.

Hyvää iltaa.

Vierailija
Sophie123

Kiitos kaikille vastauksista! En mitenkään halua maksimoida rahantuloa, vaan kyse on lähinnä siitä etten niitä tarvitse (tilan puute) enkä halua kiskoa hintaa :) Löysin vielä lisää Ankkoja - vanhempia ja yksittäisiä numeroita.

1968-69 erinäisiä irtonumeroita, mutta kunnoksi voisi sanoa "kohtalaisen", on vähän repeämää joissain ja ovat kuluneita.

Ajattelin huuto.netiin laittaa näitä kyllä, siinä vaan hirveä rupeama kun jokaisen yksittäin sinne laittaa :)

Noitten arvo olis yhteensä sit jo 10-15.

Ja sitten siihen huuto.nettiin pistämisestä että ei kannata laittaa yksitellen. Laita kaikki saman vuoden lehdet yhteen pakettiin niin se käy vähän helpommin.

Whee
Seuraa 
Liittynyt23.8.2012
Sophie123

Nuo 68-69 ankat kannattaa laittaa yhtenä eränä myyntiin jos eivät ole ehjiä. Priimoja on niin paljon tarjolla ja moni välttelee risaisia. Yleinen hinta lehdelle on noin 50 cent.

74-78 akujen hinnat luetuille ovat noin 50 cent. Vähän paremmat 1€ ja priimat 2-4€.

1985 jouluparaatilla ei ole mitään erityisarvoa.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat