Piste kilpailu

Seuraa 
Liittynyt3.1.2013

Tämän topicin ideana on liittyä joukkueisiin Aku ankka  ja Roope setä. Joukkueisiin mahtuu kymmenen käyttäjää ja ilmottautumis aikaa loppuu helmikuun seitsemäntenä.kun osallistujat ovat ilmoittautumeet alkaa pisteiden nosto joka toimii niin että joka päivänä saa tulla antamaan itselleen enintään 2 pistettä,pisteiden nosto loppuu helmikuun viimeisenä jolloin arvon lopputulokset HUOM!Jos unohtaa antaa pisteitä niitä ei saa antaa jälkeenpäin.kaikki pisteet menee joukkueelle jossa on ja minä pidän vähän väliä kirjaa joukkueista ja pisteistä.kilpailuun ilmottautumisen lisäksi saa ilmoittautua myös kirjan pitäjäksi jos tuulee kysyttävää niin koitan vastata.

ilmoittaudun itse aku ankka joukkueeseen ja pisteitä ei saa antaa ilmoittautumisen aikana.

Kommentit (9)

Vierailija

Siis... Kilpailu jossa annetaan itselleen pisteitä? Ideaa kannattaa nyt vähän miettiä uudestaan. Eli tarkoitan että tämä on aika turha kisa koska tässä annetaan vaan joka päivä ''itselleen'' pisteitä.

Eliteist
Seuraa 
Liittynyt14.9.2011

Ajattelin juuri tuota samaa kuin ansaaku, eli mikä on idea? Pistetilanne saattaisi olla melko tasainen. Ja se, että saa antaa korkeintaan kaksi pistettä. Tietysti, mutta harva nostaisi pisteen, jos voisi kaksikin. Jos ei keksi parempaa, niin voisi jättää ihan kokonaan tekemättä (vinkki).

Ystävällisin mielin: eharlas

Ps. Kuvaavampi otsikko olisi muuten Pisteen-nosto, mutta ei se mitään. :)

okei...

Vierailija

Niin eharlas puhuu asiaa. Kyllä tää kannattais lukottaa mutta jos ei niin en mä tuu ainakaan mukaan koska se hyvä idea puuttuu. Tee uusi parempi kisa jos keksit.

Vierailija
Raha Reiska 01

Ja ei kannata ottaa kaikkea niin tosissaan.

Tosissaan? Mä kerron että tää idea on huono ja sä sanot ''tosissaan''?

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Nimi pitäisi tulla yhteen ja en tajunnut ideaa.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Vierailija
Raha Reiska 01
ansaaku
Raha Reiska 01

Ja ei kannata ottaa kaikkea niin tosissaan.

Tosissaan? Mä kerron että tää idea on huono ja sä sanot ''tosissaan''?

jos et osaa muuta kun nalkuttaa niin mikset menisi jonnekkin muualle?

Just näin... Ja ketään ei tunnu tästä pitävän niin se on selvästi turha. Ei ainakaan kilpailijoita näy.(Vai näkyykö? EI!)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Spämmiksi menee valitettavasti tälläinen idea, kun jokainen kirjoittaa "nostan 2 pisteellä". Idea ei siis toimi järkevästi eikä taida muutenkaan kiinnostaa paljoa ketään. Jatkossa kannattaa sitä ideaa miettiä kunnolla, "en keksiny parempaa" ei ole syy huonolle topicille. Älä tee topicia, jos aihe ei ole kunnollinen ja tarkasti mietitty. Hyvin suunnitellusta topicista tulee useammin suosittu kuin nopeasti hutaistusta.

Tämä ei ole Disney-aiheinen leikki, kun ei pelkät ryhmien nimet sitä sellaiseksi tee. Peleihin ja leikkeihin kaikki Disneyhyn liittymättömät leikit.

Nyt tälle tulee lukkoa turhana.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat