Kaksimieliset

Seuraa 
Liittynyt5.12.2011

Elikkääs...nii öö... Mitä mieltä ootte kaksimielisistä? Onko teidän mielestä hyvä olla kaksimielinen vai ei? KOMMENTOIKAA, Kiitos!!

Sivut

Kommentit (24)

Magia00
Seuraa 
Liittynyt23.2.2012
Herseman

Jooh elikkä lukkoon. Täällä voi käydä pienempiä lapsia

Ja mitä haittaa???

Jos tällä kaksimielisellä tarkoitetaan kaksinaamaista, niin se ei TODELLA ole hyvä asia.

Whee
Seuraa 
Liittynyt23.8.2012
Magia00

Jos tällä kaksimielisellä tarkoitetaan kaksinaamaista, niin se ei TODELLA ole hyvä asia.

Kaksimielisyys ja kaksinaamaisuus ovat ihan eri asioita. Niitä ei pidä sekoittaa.

Vierailija
Herseman

Jooh elikkä lukkoon. Täällä voi käydä pienempiä lapsia

Mutta kaksimielisyyden pointtihan on se että vain kaksimieliset tajuavat ne vitsit. Ei ole suoraa härskeilyä tämä.

Tuplis
Seuraa 
Liittynyt5.8.2012

Joo, tämän topicin myötä kaksimielisyys menee minun päärajani ylitse, koska joka päivä en jaksa kuunnella kaksimielisiä asioita. Alkaa ärsyttää kun koulussa kaikki on kavereiden mielestä kaksimielistä. "Tänään on perunoita ja uunimakkaraa!" Sitten "Ahhahhahhhaa!" Tosi hauskaa...

Vierailija
tuplanolla392

Joo, tämän topicin myötä kaksimielisyys menee minun päärajani ylitse, koska joka päivä en jaksa kuunnella kaksimielisiä asioita. Alkaa ärsyttää kun koulussa kaikki on kavereiden mielestä kaksimielistä. "Tänään on perunoita ja uunimakkaraa!" Sitten "Ahhahhahhhaa!" Tosi hauskaa...

Hyvä esimerkki huonosta huumorista.

ankka fani16
Seuraa 
Liittynyt4.8.2010
tuplanolla392

näin tapahtuu aina kokemusta on sillä omalla luokalla näitä heppuja löytyy enemmän kuin tarpeeksi

T: Duck Fan se ainoa oikea

aw
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kaksimielisyys on minun mielestä välillä ärsyttävää, esim. yksi minun luokkalainen sanoo "Aah! Se teki hyvää!" oudolla äänellä esim. juotuaan vettä ja suurin osa luokasta alkaa nauraa.

Ansku2001
Seuraa 
Liittynyt8.6.2011

Juu, huonoa huumoriahan se on, mutta entäs puujalkavitsit?

"Mummo meni mansikkaan. Ei mahtunut."

HAHAHAHAHHH nauran itseni kuoliaaksi. 

Ja tuo huumori tunnetaan nimellä sarkasmi.

Vierailija
Ansku2001

Huonoa huumoria? Kaksi mieliset vitsit ovat parhaita :D.Jos ne kertoo tyypille joka ymmärtää ne :D.

Vierailija
Ansku2001

Huonoa huumoria? Kaksi mieliset vitsit ovat parhaita :D.Jos ne kertoo tyypille joka ymmärtää ne :D.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat