Töllötä ja vastaa!

Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Töllötä ja vastaa!

On visailu, jossa pitää ensin katsoa telkkaria ja sitten vastata kysymyksiin, jotka ohjelmaan liittyy.. Kyseessä ei kuitenkaan ole mikä tahansa tv, vaan Ankka-tv!

Kysymykset
Kysyä saa kuka vain, kuitenkin näillä ehdoilla: Kysymyksessä pitää olla pistemäärä ykkösestä kolmeen. Elikkä laitatte kysymyksen, pisteet perään, ja ilmoitatte missä filmissä on vastaus kysymykseen. Esimerkki: " Mitä Aku, Mikki ja Hessu tekivät filmissä "Pitkästyneet haamut" (1p)" Pistäkää pistemäärä sulkuihin, eli joko 1, 2, tai 3 ja p perään. Mikäli kysymyksestä puuttuu pistemäärä, pistemäärä on liian suuri, tai filmin nimeä ei ole kerrottu kysymyksessä, tai jokin muu vastaava syy, niin kysymys hylätään. Lunttimisesta ei voida kenellekkään rangaistusta antaa, sillä sehän tarkoitus onkin! Luntia filmistä vastaukset!

Vastaaminen
Jos et ole varma vastauksesta, ja esität veikkauksen, voit esittää vain yhden veikkauksen, kunnes tulen sanomaan että se on joko oikein tai väärin. Siinä se sitten olikin.

Voittaminen
Se, joka on saanut eniten pisteitä kuuakuden aikana, voittaa. Tilannetta päivitän vain minä. Voittajat julkaistaan aina jokaisen kuun ensimmäinen päivä, tai niin pian kuin mahdollista. Minä julkaisen myös voittajat. Uutta topicia ei tule, kun yksi kuukausi on mennyt, vaan samassa topicissa jatketaan niin kauan kunnes 500 sivua täyttyy. Sitä tosin tuskin tapahtuu ikinä.

Linkki: http://www.akuankka.fi/videot

Kysymys: Kuka kuuluisa henkilö vilahti eräässä Hessu Hopon kodissa olevassa taulussa, filmissä "Näin asennat kotiteatterin"? (2p)

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Sivut

Kommentit (58)

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Eipä ollut Don Rosa.

Saa siis lunttia, tai siis pitääkin lunttia vastaukset siitä filmistä, tai mikä lyhytanimaatio onkaan.. Katsoitko siis jo sen videon? Jos katsoit, niin ei sitten mitään. Siinä kuitenkin esiintyy eräs kuuluisa henkilö Hesu Hopon kodissa olevassa taulussa. Kysymys siis kuului: Kuka hän on?

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Nyt aktiivisuutta! Enpä olisi uskonut että töllön tuijottaminen on Aku Ankka- sivulaisille näin vastenmielistä homma ;D

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Olisiko George Washington.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Niin, ja siis nyt kun olen vahvistanut KaukoJulman vastauksen vääräksi, hän saa veikata uudelleen. Samoin TouhuAku.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Ei. Katsokaapas kun vastaus on lähempänä kuin luulettekaan. Oletteko katsoneet siis jo sen lyhytanimaation "Näin asennat kotiteatterin" Ankka-tv:stä? Siitä löytyy vastaus. Hessu huitaisee yhdessä vaiheessa valokuvat pois pöydältä, ja yhdessä niistä on eräs kuuluisa henkilö. Kuka?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat