Aku Ankka-visailu

Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

Tämä topic on siis tietokilpailu. Minä esitän tietyin väliajoin(muutaman kerran viikossa) kysymyksen taskareista, Ankkalinnasta, tai melkein kaikesta Aku Ankkaan liittyvästä. Vastausaikaa jokaiseen kysymykseen on 3 päivää. Esim. jos ensimmäinen kysymys tulee tänään, perjantaina, sen viimeinen vastauspäivä on maanantai. Tiistaina tulee uusi kysymys, ja vanhan kysymyksen vastaus. Ensimmäinen pelaaja, joka saa 10 kysymystä oikein on voittaja. Palkinnoksi hän saa keksiä seuraavat 10 kysymystä ja niin edelleen. HUOM! LUNTTIA EI SAA!!! Jos haluatte antaa minulle neuvoja tämän topiccin parantamiseksi, olkaa hyvä vaan.

Ensimmäinen kysymys, 8.2. klo 18.30:

Mikä on taskarin nro 393(Kultaharkko) ainut Tuplanolla-tarina??

Miksiköhän kukaan ei lue Valtiopelin sääntöjä, kaikki vaan tulee mukaan jollain miljardin ihmisen ydinasevaltioilla?

Kommentit (8)

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

Joo, uskon kyllä että on, mutta silloin kun sinä olet sen visailusi tehnyt, niin varmaan sinuakin ennen on jo ollut samanlaisia. Aku Ankan nettisivuilla on niin paljon kaikenlaista, että ei kannata suuttua, jos joitakin samanlaisia löytyy.

Miksiköhän kukaan ei lue Valtiopelin sääntöjä, kaikki vaan tulee mukaan jollain miljardin ihmisen ydinasevaltioilla?

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

[quote author="dipsy" time="09.02.2013 klo 09:53"]

Joo, uskon kyllä että on, mutta silloin kun sinä olet sen visailusi tehnyt, niin varmaan sinuakin ennen on jo ollut samanlaisia. Aku Ankan nettisivuilla on niin paljon kaikenlaista, että ei kannata harmistua, jos joitakin samanlaisia löytyy.

Ps. Tahdoin tehdä topicin, enkä keksinyt mitään muuta, täällä on jo niin paljon entuudestaankin. Ja sinun visailusi, Duck26 ei varmasti minun lisäkseni ole ainoa.

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013
dipsy

Joo, uskon kyllä että on, mutta silloin kun sinä olet sen visailusi tehnyt, niin varmaan sinuakin ennen on jo ollut samanlaisia. Aku Ankan nettisivuilla on niin paljon kaikenlaista, että ei kannata harmistua, jos joitakin samanlaisia löytyy.

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

No, vaikka kukaan ei vastausta ole antanut, sanon kuitenkin:

OIKEA VASTAUS:

Tuplanolla: Salaisuuksien näyttämö

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

No, ei tää taida kannattaa, joten en enää pistä uusia kysymyksiä, paitsi jos joku haluaa.

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013
duck26

Minullakin on tämmöinen visailu :D. Ja tehty ennen tätä. Dipsy, varmista ennen kuin teet tälläisen.

Olin vielä tuolloin aika uusi, enkä tiennyt sääntöjä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat