Aku Ankat kirppiksillä

Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

Tähän topicciin voi laittaa omia hyviä hankintojaan mitä on ostanut kirppiksiltä tai divareista. Jos tiedätte jonkun kirppiksen, jossa on ollut aika paljon Aku ankkoja, hyviä sellaisia, voitte laittaa kirppiksen nimen ja kaupungin, missä se sijaitsee. Erityisesti, jos lähellä Tamperetta ja Ylöjärveä on kirppis jossa on paljon hyviä Akuja, laittakaa nimi ja myös osoite, jos tiedätte.

Miksiköhän kukaan ei lue Valtiopelin sääntöjä, kaikki vaan tulee mukaan jollain miljardin ihmisen ydinasevaltioilla?

Sivut

Kommentit (31)

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

Minä löysin 3,50€:lla aikamoisen läjän aku ankkoja vuosilta 1988-1999, Ylöjärven kirpputori Tuunarista.

Miksiköhän kukaan ei lue Valtiopelin sääntöjä, kaikki vaan tulee mukaan jollain miljardin ihmisen ydinasevaltioilla?

Vierailija
dipsy

Minä löysin 3,50€:lla aikamoisen läjän aku ankkoja vuosilta 1988-1999, Ylöjärven kirpputori Tuunarista.

No ei mikään suuri löytö... Mutta onneksi olkoon vaan!

Kokemäen kirppiksellä on sellanen yks pöytä missä on varmaan sata taskaria. Sieltä voi löytää ihan hyviä. Ostin sittä numeron 36 ja makso 1e.

Vierailija

Ylöjärvellä asuvana voin sanoa ettei tämä mikään ankkafanin paratiisi ole. Tampereelta löytyy semmoisia käymisen arvoisia divareita kuin Makedonia ja Lukulaari. Hämeenpuiston varrella myös Antikvariaatti ensipainos jossa on iso Ankkavalikoima. Lukulaarista varsinkin tehty monia löytöjä Onnea etsintöihin! :D

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

Totta. Asun itsekin Ylöjärvellä eikä täällä tosiaan ole paljon divareita(ei oikeastaan yhtään)tai kirppiksiä joissa myytäisiin paljon Akuja. Minäkin olen käynyt Makedoniassa ja Lukulaarissa.

Vierailija

Olen saanut kirppiksiltä varmaan 100 taskaria! Oon menettäny rahaa 150€.

Mutta olen saanut rahoilleni hyvää vastinetta. En voi paljastaa paikkaa koska se on vain mun aku paikka. Sanon vain että Se on TOSI Syrjäsessä joten joku ensikertlainen ei varmaa löydä sitä. Mutta Vaasassa on.:D

VieraiIija
Seuraa 
Liittynyt24.7.2008

Ostinpa viime viikolla divarista taskarin 189, "Eväät levällään", 5 eurolla. Maksoi ihan liikaa, ja se oli ihan normaali taskarikin vielä, eikös normaali taskari maksakkin 4,50 e/4,75 e? Mutta ei se paljon ollut kuitenkaan että eihän tässä vararikkoon jouduta... :D

Täällä pikkukylässä jossa minä asun on yksi kirppis, ja sieltä mahdollisesti löytyisi kivasti vanhoja Aku Ankka lehtiä, jos vain viitsisi käydä vain...

Vierailija

Jos on rahaa niin eipä hinta haittaa. Itse en noin paljoa kyllä maksaisi. 2e/kpl saa helposti.

Jos ei ole mahdollisuutta päästä usein kiertelemään kirppareita tai divareita niin huuto.netistä ainakin löytyy ihan omat osastot aku ankoille, ja sieltä löytyy välillä halvalla, välillä kalliilla aku ankkoja. Itse kun aloitin uudempien taskareiden keräilyn, ostin suoraa huuto.netistä 110 taskaria 150 eurolla. Eli alle 1,50 euroa kpl. Tämmöisiä löytöjä siis voi tehdä kotoakin käsin :)

Kannattaa silti muistaa että netistä ostettaessa ei aina näe edes kuvan perusteella tuotteen oikeaa kuntoa. Jos etsii priimakuntoista kohdetta niin kannattaa pyytää lisää kuvia tuotteen kunnosta. 

CubicGum
Seuraa 
Liittynyt23.6.2012

Itse ravasin alvariinsa kirppareilla ja divareissa, jotta löytäisin ne kaikki, jotka nytten killuvat hyllyssäni. 5€ ei ole oikeastaan ylihinta vanhemman puoleisesta taskarista, jos se on hyvä kuntoinen. Myin vanhan hyväkuntoisen taskarin 123 seitsemän euron hintaan. Ihan hieno hinta hyvällä taksarille. Suosittelen divareita, jotka ovat suosittuja. Kirppareilla ei aina ole niitä, joten kannattaa vain käydä kaikki läpi.

Tsupikki ;D :3

Vierailija
tubu,hubu ja lubu

Osti vähän aika sitten Porvoon miljoonatorilta (Kirppis) tupla taskarin terveisiä ankkalinnasta. Maksoi 1,50€. 

Porvoosta löytyy myös todella hyvä divari, itse käynyt kerran. Nimeä en  muista mutta aika lailla keskustasta löytyy. Ja kirpparista kuullut kans juttua, onko sama missä on paljon disney-kamaa?

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

Tänään ostin Tampereen yhdestä divarista Ankkalinnan maailmanmatkaajat(4 €), AATK 355 ja AATK 361 (yhteensä 5,00€, 2,50€kpl). Ja kaupan päälle sain vielä muka jotenkin huonokuntoisen Roope-sedän, vaikka se oli tosi hyväkuntoinen. Ja vielä arvokaskin, myyjän ei ehkä ollut tarkoitus antaa sitä, mutta vahingossa antoi. Se olisi normaalisti maksanut 5,00€. Siis Roope-setä nro 18, alkuperäinen, vuodelta 1981. Täällä Antikva Ensipainoksessa Tampereella on semmoinen myyjä, joka tykkää lapsista ja antaisi varmaan useimminkin kaupanpäällisiä, mutta ei se tietenkään aina ole töissä. Siitä tullimaksun mainitsemasta Lukulaarista ostin muutaman Mustanaamio-lehden(tykkään myös niistä)

PS. Jos sinä, tullimaksu, olet joskus käynyt Antikva Ensipainoksessa, oletko sinä saanut tältä kyseiseltä myyjältä kaupanpäällisiä? :D

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

Tänäänpä kävin taas divarissa, ostin sieltä Ankantekijät 3:n (3,00€) ja Roope-sedän nro 35 (1,50€).

PS. Enhän ole ainut topiciin vastailija? :DD

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

Olen ehkä itsekin vähän toiminut tätä vastoin, mutta tällä viestillä yritän vielä kerrata tämän topicin alkuperäistä ideaa. Aloitusviesti oli ehkä vähän epäselvä, joten selvennän sitä. Eli ideahan on että kerrotte omia hyviä hankintojanne kirppiksiltä tai divareista. Jos haluatte, voitte laittaa tuon kirppiksen nimen, mutta pakko EI ole. Ettei tämä topic rupeaisi samanlaiseksi kuin: Mikä on viimeisin ankkahankintasi, niin ettehän laita tänne vain sellaisia viestejä kuin esim: Ostin tänään taskarin nro 400. Mieluiten kertokaa paikka mistä ostitte, ja jos ei halua kertoa, niin se viesti sopii paremmin tuonne yllämainittuun topiciin. Nimittäin jos tämä alkaa liikaa muistuttaa tuota äskeistä, niin sitten modet voi oikein hyvin tulla ja lukottaa tämän. Tämä vaikuttaa kuitenkin nyt kaikista suosituimmalta minun topiceissani. Toivottavasti tämä oli parempi selonteko kuin tuo aloitusviesti.

PS. Lähes kaikkien viestit, jotka tänne nyt ovat tulleet, ovat hyviä, eivätkä ne muistuta tuota malliviestiäni. Tein tämän vain siksi, että tänne tulleet viestit säilyvät samanlaisina, kuin tähän mennesäkin. Mukavaa muuten että tämä topic on saanut jo neljä yläpeukkua. :D

- Dipsy- 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat