Laskettelu

Seuraa 
Liittynyt24.8.2012

Noniin päätin tehdä tämmöisen topicin missä saa puhua laskettelusta.

(Esim) kummalla laskettelet suksilla vai laudalla. Tai minkä ikäisenä aloitit laskettelun.

Täällä saa siis puhua ihan mitä vaan lasketteluun liittyvää.

Eikun keskustelemaan

T:Kärppäfani #11

Sivut

Kommentit (22)

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

En oo laskettelu kun vaa pulkalla.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Vіerailija
Seuraa 
Liittynyt29.4.2010
Maki11

Noniin päätin tehdä tämmöisen topicin missä saa puhua laskettelusta.

(Esim) kummalla laskettelet suksilla vai laudalla. Tai minkä ikäisenä aloitit laskettelun.

Täällä saa siis puhua ihan mitä vaan lasketteluun liittyvää.

Eikun keskustelemaan

Sori nyt vaan. En haluaisi varamodeilla, mutta kaikki eivät laskettele, joten tuon esim.

Tai minkä ikäisenä aloitit laskettelun.

pitäisi olla

Lasketteleletko, ja minkä ikäisenä aloitit sen, jos laskettelet?

Huomatkaa kysymysmerkki.

*Kröhöm* Joo, en siis ole koskaan lasketellut. Paitsi pulkalla, jos se lasketaan :D

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Juu oon lasketellu vissiin jotai 3 tai 4 vuotta ja ihan suksilla laskettelen. lautaa oon kokeillu mut ei oikein sujunu :D Ja oon menos hiihtolomalla lasketteluriparille Tahkolle, hihihih en jaksa odottaaaa :3

Maki11
Seuraa 
Liittynyt24.8.2012

Ukuku tein tän eilen vähän kiireisesti kun olin menossa sairaalaan kun kaatusin pahasti  sunnuntaina laskettelurinteessä kouvolassa. Sen takia tuli vähän kirjoitus virheitä.

ZeroZeroSeven
Seuraa 
Liittynyt3.12.2012
Maki11

Ukuku tein tän eilen vähän kiireisesti kun olin menossa sairaalaan kun kaatusin pahasti  sunnuntaina laskettelurinteessä kouvolassa. Sen takia tuli vähän kirjoitus virheitä.

Miten kävi? :|

Itse olen lasketellut pari kertaa eräässä pienessä paikasssa, mutten kerro missä. (Olen ilkeä. :3) Meidän luokka lähtee keväällä luokkaretkelle Rukalle, siellä sitten keilausta, laskettelua ja muuta mukavaa. ;D

Maki11
Seuraa 
Liittynyt24.8.2012
ZeroZeroSeven
Maki11

Miten kävi? :|

Itse olen lasketellut pari kertaa eräässä pienessä paikasssa, mutten kerro missä. (Olen ilkeä. :3) Meidän luokka lähtee keväällä luokkaretkelle Rukalle, siellä sitten keilausta, laskettelua ja muuta mukavaa. ;D

Huonosti kävi meni sukset ristiin hyppyrin edessä lensin hyppyristä mahalteen ja jäin makaa sinne sen aikaa kun mua tultiin auttamaan kun en ite pystynyt nousta.

Turha
Seuraa 
Liittynyt27.1.2013

Itävallassa? Miksi sinne? Suomessa on esim. Hiukan turvallisempia rinteitä. Itse en menisi, mtta, no, jos  kerran menit sinne jo, niin ole.

-Turhia topiceja jo vuodesta 2013!

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010
Maki11

Mielakka?

T3
Seuraa 
Liittynyt17.7.2009

Suksilla olen laskenut 8-vuotta, nyttemmin olen siirtynyt lautaan mutta kovin hyvä en ole koska en ole jaksanut harjoitella. Viime talvena kävin laskemassa vain 3 kertaa vaikka laskettelukeskus on lyhyen automatkan päässä.

Maki11
Seuraa 
Liittynyt24.8.2012
vikke98
Maki11

Mielakka?

Joo. Ootko itse käynyt.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat