Selviytymisroolipeli

Seuraa 
Liittynyt3.1.2013

Jos muut saa tehdä ropen,niin miksen minäkin?

sain kadotettua tekstin jo kerran,niin tässä uusiversio.tässä vähän pelin alkua:neljä retkikuntaa lähtikerran viidakkoihin,eteläamerikkaan etsimään aarretta.he etsivät sitä vuosia,mutta eivät löytäneet.he eivät ole vieläkään tulleet takaisin,osa heistä kuoli ja muut eksyivät.aikanaan he oppivat elämään viidakossa.he osasivat valmistaa aseita ja majoja,lopulta heitä kuoli niin paljon että he luopuivat aarteesta ja päättivät lähteä koteihinsa.mutta se ei noin vain onnistunut,he olivat nimittäin liian kaukana,eikä ollut muuta vaihtoehtoa kuin selviytyä viidakossa ties kuinka monta vuotta ja löytää lopulta tie sivistykseen.

tässä on roolipelin leirit(siis ne retkikunnat)

leiri 1 seikkailee jossain kolumbian villieläinten keskellä,heillä on eniten toivoa,mutta he ovat olleet useimmissa vaaroissa kuin muut.

Leiri 2 on suurin leiri,perun lähellä,he osaavat valmistaa hyvin aseita.

Leiri 3 on leiri Guyanan vaarojen keskellä,siinä on ne kaikista rohkeimmat.

Leiri 4 on pienin leiri chilessä,leiriläiset matkustavat veneillä ja he ovat taitavia majojen rakennuksessa.

sovitaan että jokaiseen leiriin mahtuu 8 pelaajaa.

ilmottautumislomake

nimi:

ikä:

SP:(sukupuoli)

erikois ala:

ulkonäkö:

muuta:

leiri:

tässä on minun tyyppini:

nimi:Jones Sven

ikä:36

SP:mies

erikois ala:hyvä taistelemaan ja kiipeämään

ulkonäkö:ruskea tukka ja vähän arpia,kädessä jousi ja yllään jaguaarin nahka asu sekä paita ja shorsit.

muuta:Jones on entinen lääkäri ja armeijan Everesti.

leiri:leiri 3.

Sivut

Kommentit (100)

Valdonado
Seuraa 
Liittynyt25.5.2012

Hyvä idea! Toivotaan ettei tätä lukita...

Oma ukkoni:

Nimi: John Hero

ikä: 24

SP: mies

erikoisala: uhkarohkeus, maalaisjärjellä ajattelu

ulkonäkö: kohtalaisen komea tyyppi

Muuta: entinen kehonrakentaja, viidakossa vähän päässyt rapistumaan

leiri: Leiri 3

Turha
Seuraa 
Liittynyt27.1.2013

Ei pahalla, mutta mielestäni fantasiaropeja on liikaa. Yks riittää mulle. Vaiko sittenkin...

Nimi: Zero (Ei sukunimeä tiedossa, pelin tohinassa paljastuu.)

Ikä: 18

SP: Mies

erikoisala: Karate, Kun-fu, ja muut taistelulajit.

Ulkonäkö: Musta tukka homppelinlehdellä, Yleensä päällä Sortsit ja maastoliivi ja skeittarit ja pitkähihainen.

Muuta: Pakeni entisestä maastaan koska tappoi erään kuoliaaksi raivostuessaan.

Leiri: Leiri 3.

-Turhia topiceja jo vuodesta 2013!

Valdonado
Seuraa 
Liittynyt25.5.2012

Aloitetaanpa:

/John nousi järvestä. Mies mittaili kaloja joita hän kantoi. "Ihan ok saalis" John ajatteli mielessään. "Hei kundit, joko saitte tulen syttymään?" John huusi Zerolle ja Jonesille jotka istuivat nuotion äärellä. "Kyllä tämä tästä..." Jones aloitti. "kohta saadaan kalaa!" Zero sanoi Johnille ja osoitti kaloja./

Jatkakaa Reiska ja Turha. :)

Valdonado
Seuraa 
Liittynyt25.5.2012

/"Mutta minähän olen tässä" John sanoi hämillään ja katsoi Zeroa. " Joten silloin puskassa on..." Jones tajusi vaaran uhkaavan./

Turhamies voi keksiä mitä pusikosta tulee. ;)

Raha Reiska 01
Seuraa 
Liittynyt3.1.2013

/jones huomasi että Zero ja John katsoivat kohti puskaa ja näyttivt odottavan jotain.Albert otti keihään ja tuli katsomaan-onko täällä kaikki hyvin,hän kysyi? Juuri silloin puskasta hyppäsi jaguaari.../

jatkakaa te tästä.

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

Nimenä: Odin Woodtale

Sukupuoli: Mies

Ikä: 25

Erikoisala: Lääkäri, ja keksijä. Jos haluaa hyviä aseita, kannattaa olla samassa ryhmässä Odinin kanssa

Ulkonäkö: Mustanruskeat hiukset, Hieman partaa. Kulkee Sinisessä takissa, jossa on haaleanvihreä kaulaliina.

Leiri: 3

Muuta: Pysyy rauhallisena, mutta kun suuttuu on kaikilla henki höllässä.

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

/Minä kävelin pitkin erilaisia teitä, minulta oli tainnut mennä ajantaju. Pahinta oli, että olin yksin! Ypöyksin! Normaaleissa tilanteissa olisi vain kohauttanut olkapäitä ollessaan yksin, mutta ei täällä! Täällä se merkitsi viiden käärmeen puremaa, ei fyysisesti, mutta sattui se silti. Kuulin jotain, kuka se oli? Seurasiko joku minua?/

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

/Minä näin! Kyllä! Leiri! Mutta, mutta.. Siellä riehui jaguaari! Kansallisvelvollisuudet! Hoin itselleni, ja ammuin jaguaarin pistoolillani.

-Enää yksi kuti jäljellä. Huokaisin käännähdin, ja huomasin, että jotkut oudot ihmiset tuijottivat minua/

Valdonado
Seuraa 
Liittynyt25.5.2012

Jatkan siitä mihin Reiska jäi:

/Ennenkuin John ehti tajuta mitään, oli jaguaari jo hänen kimpussaan. Alabert heitti keihään jaguaaria suoraan niskaan, ja tämä kaatoi maahan. Jones auttoi Johnin jaguaarin alta ja vei hänet majaan. Jones hääräili kääröjen ja siteiden kanssa majassa kun Albert ja Zero viilsivät jaguaarin auki. "Pystyyköhän tätä syömään?" Zero pohti. "Jaa-a. Enpä usko. Mutta jos leirissä olisi joku joka saattaisi keksiä tälle käyttöä." Albert sanoi. Jones tuli ulos majasta."Pieni purema, ei muuta. Annoin puudutusta ja sidoin puremakohdan." hän sanoi./

Mistä tämä Albert tupsahti? Onko hän joku ns. tietokoneroolaaja?

Albertin ainut vuorosana yläpuolella viittaa siihen, jos vaikka duckin hahmo saapuisi kylään. duck voisi keksiä jaguaarille käyttöä. ;)

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

/Hymyilin ystävällisesti sopertaen jotain.

- Minä Tulla Rauhassa! Minä ei satuta teitä, sanoin, ja laskin pistoolin jalkojeni juureen./

Valdo voi keksiä lähemmät tutustumiset.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat