Paras jalkapallosarja

Seuraa 
Liittynyt5.7.2010

Mikä on mielestäsi kovatasoisin jalkapalloliiga.Mielestäni kovatasoisin on Saksan Bundesliiga tai Englannin Valioliiga.

Sivut

Kommentit (20)

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

Aina ei kaikkiin topiceihin voi tulla kauheasti vastauksia. Sinulla on kuitenkin monta topicia, joissa on paljon vastauksia. Ole tyytyväinen edes niistä.

Miksiköhän kukaan ei lue Valtiopelin sääntöjä, kaikki vaan tulee mukaan jollain miljardin ihmisen ydinasevaltioilla?

Rapkissa
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012

Serie A ja Englannin valioliiga.

Englannin valioliiga on mielestäni parempi. Jotenkin ne joukkueet ovat paljon parempia kuin esim 1. Bundesliigan.

Ja Serie A tulee koska italiailaiset.

sigga
Seuraa 
Liittynyt5.7.2010

[quote author="dipsy" time="20.04.2013 klo 10:15"]

Aina ei kaikkiin topiceihin voi tulla kauheasti vastauksia. Sinulla on kuitenkin monta topicia, joissa on paljon vastauksia. Ole tyytyväinen edes nii

ok

sigga
Seuraa 
Liittynyt5.7.2010
Aarnukka

Valioliiga tai Bundesliga. La Ligassa on vain 2 hyvää joukkuetta.

Aarnukka hoitaa homman!

La ligassa on oikeastaan kolme hyvää joukkuetta.

Morgoth Lenovo
Seuraa 
Liittynyt26.9.2013
dipsy

Aina ei kaikkiin topiceihin voi tulla kauheasti vastauksia. Sinulla on kuitenkin monta topicia, joissa on paljon vastauksia. Ole tyytyväinen edes niistä.

Dipsy on oikeassa. Jotkut käyttäjät ovat sitten kärsimättömiä että "Voi, voi, voisiko tänne topaani tulla enemmän juttelijoita, olen jo ihan karseen kauan odottanut."

sigga
Seuraa 
Liittynyt5.7.2010
Morgoth Lenovo
dipsy

Aina ei kaikkiin topiceihin voi tulla kauheasti vastauksia.

Sinulla on kuitenkin monta topicia, joissa on paljon vastauksia. Ole tyytyväinen edes niistä.

Dipsy on oikeassa. Jotkut käyttäjät ovat sitten kärsimättömiä että "Voi, voi, voisiko tänne topaani tulla enemmän juttelijoita, olen jo ihan karseen kauan odottanut."

Itse olet olet kärsimätön. Et katso hyvällä edes sitä, että muut antavat parempia neuvoja kuin sinä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat