aku ankka

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mul piti tulla akkari keski viikkona mut ei tullu ku vast kaks ens viikolla ihmettelin miks ei tullu

Kommentit (11)

Magia00
Seuraa 
Liittynyt23.2.2012

Otsikko voisi olla kuvaavampi, ja näitä keskusteluja lehdestä on. Kannattaa kysyä tästä ukk:koossa tai pistää palautetta toimitukselle. Oletan, että olet uusi? Kannattaa lukea ohje topic- topicien tekoon tuolta -> http://www.akuankka.fi/keskustelu/10615/ketju/ohjetopic_topiccien_tekoon

Siellä paljon hyödyllistä tietoa! Ja Tervetuloa tänne jos olet uusi! :)

-magialta magiaa-

Turha
Seuraa 
Liittynyt27.1.2013

Ja vilderi, varoitus: varo käyttäjiä nimeltä duck26 ja touhuaku6. He ovat kiusaajia ja tosi ärsyttäviä sellaisia.

-Turhia topiceja jo vuodesta 2013!

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012
turhamies15

Ja vilderi, varoitus: varo käyttäjiä nimeltä duck26 ja touhuaku6. He ovat kiusaajia ja tosi ärsyttäviä sellaisia.

Itse olet aiheuttanut muka"kiusauksen". Emme kiusaa sinua. Yritä ymmmärtää minua. Kun minä tulin tänne viime vuoden marraskuussa, niin pelkäsin, että minua alettaisiin kiusaamaan. Mutta ei alettu.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Valdonado
Seuraa 
Liittynyt25.5.2012
turhamies15

Nyt tää meni ihan överiksi. Touhoaku ja Duck ovat oikeita mallikäyttäjiä. He eivät kiusaa ketään. Pikemminkin nyt sinä haastat täällä riitaa tuollaisia väitöksillä.

"käyttäjät tekevät foorumin. Muistakaa se."

Vіerailija
Seuraa 
Liittynyt29.4.2010
turhamies15

Heiheiheiheihei, millä oikeudella syytät kahta tavallista käyttäjää, joilla ei edes tule melkein yhtään kirjoitusvirheitä kiusaajiksi?

Käyttäjät tekevät foorumin. Muistakaa se.

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

Turhamies itse haastoi riitaa noilla päättömillä väitöksillä, kuten Valdo sitä tähdensi. Turhamies sanoi syrjimiseksi sitä, että me pelasimme Valtiopeli 2:kkosta. Tähdennän vielä, että AA.fi ei ole osakekauppa. Tämän kuuluisi olla hauska sivusto.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat