Omat blogit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Okei lukekaahan tämä viesti ennen kuin alatte valittaa. KIITOS!! (Miksiköhän aloitan topicini aina näin...?)

Elikkäs siis pitkän turhautumiseni tämän sivuston blogeja kohtaan tuloksena päätin sitten yhden käyttäjän kannatuksella tehdä tämän topicin. Juttuhan on niin että mikäli tänne haluaa kirjoittaa blogin, tarvitsee sähköpostin, tietysti toimivan sellaisen jota ei itseltäni ainakaan nykyään löysy ja blogin pitäisi vielä liittyä akkariinkin. Lisäksi omaa blogivuoroaan saa odottaa iät ja ajat ja hyvällä tuurilla se sattuu juuri sille viikolle kun olet mökillä homehtumassa tai muuta vastaavaa. Tämän topicin olisi siis tarkoitus korjata asia ja auttaa minun kaltaisiani laiskottelijoita jotka eivät jaksa omaa blogia laittaa pystyyn tahi sitten hankkia toimivaa sähköpostia.

Eli yksinkertaisesti ideana on että tähän topiciin jokainen saa kirjoittaa omaa "blogiaan" itse valitsemastaan aiheesta tai vaikka vaihdella aihetta joka kirjoitelmaan. Eihän tämä aivan oikeaa blogia vastaa sillä kuviakaan ei saa tietenkään liittää, mutta eräänlainen verkkopäiväkirjahan tämä siis on. Toivottavasti tajusitet idean. ☺

Huomaa:

•noudatetaan foorumin sääntöjä, ei siis mitään asiatonta tai vastaavaa

•kuvia ei saa liittää koska se(kin) on sivuston sääntöjen vastaista

•saat kommentoida muiden blogeja kunhan pysyt asiallisena ja palaute on rakentavaa yms.

Siinäpä kaikki pähkinänkuoressa. Jos on kysyttävää, kysyä toki saa, koska todennäköisesti unohdin jonkin oleellisen asian tästä viestistä (Jos vain viestejä voisi muokata...)

Ja mikäli tälläinen on jo, kertokaa se olkaa hyvät. :D

Mukavia kirjoitushetkiä kaikille!

-Tolkien-fani täällä taas-

Kommentit (11)

T3
Seuraa 
Liittynyt17.7.2009

Hyvä idea, voisin aina silloin tällöin jotain kirjoitella. Kirjoitustahti olisi varmaan 1 blogiteksti/viikko. Elämässäni ei tapahdu mitään mielenkiintoista joten tavaraa ei riittäisi jokaiselle päivälle. :D

~wulffi~
Seuraa 
Liittynyt30.7.2011

Tästähän tulee hyvä topic, ainakin minun näkökulmastani. Tulen kai sitten kirjoitteleen kun kerkiän(jaksan): ) Hyvä Kia : D

* Tänne ja takaisin *

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

"Omat epäviralliset blogit" sopisi otsikoksi paremmin.

Mutta oikeita blogeja kirjoittaessa se tulee kaikkien näkyville kuvilla maustettuina. Toimituksenkin nähtäville, ja on hauskaa että pääsee kirjoittamaan blogia. Sitä tunnetta ei tsoin tässä topicissa tule, joten en kirjoita blogia tänne.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Eliteist
Seuraa 
Liittynyt14.9.2011
Daniel10

"Omat epäviralliset blogit" sopisi otsikoksi paremmin.

Mutta oikeita blogeja kirjoittaessa se tulee kaikkien näkyville kuvilla maustettuina. Toimituksenkin nähtäville, ja on hauskaa että pääsee kirjoittamaan blogia. Sitä tunnetta ei tsoin tässä topicissa tule, joten en kirjoita blogia tänne.

Olet oikeassa. Jos ei jaksa millään omaa lukijablogivuoroa odotella, niin voi tehdä blogin (esim. Blogger, Blogit.fi, Wordpress) jonnekin muualle Internettiin ja tietenkin silloin blogiin saa kuvia.

Tälle "blogipalvelulle" toivotan kuitenkin pitkää ikää.

okei...

Vierailija

Haluan painottaa seuraavaa kohtaa aloitusviestissä:

Tämän topicin olisi siis tarkoitus korjata asia ja auttaa minun kaltaisiani laiskottelijoita jotka eivät jaksa omaa blogia laittaa pystyyn

Eli siis tässä tapauksessa blogilla tarkoitetaan "oikeaa", ei-aku-ankka-blogia. Anteeksi mikäli ilmaisin asian epäselvästi. Oikeaa blogia pitäisi päivitellä niin usein..... *Laiska*

Ja minun puolestanihan kuvia voisi linkata mutta kun foorumin säännöt ovat foorumin sääntöjä ja niitä ei vissiinkään saa rikkoa. (Hysssssss!!!)

-TF-

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Oon nyt sitten ensimmäinen ilonpilaaja, nimittäin blogi on blogi ja foorumi on foorumi. Blogin tunkeminen foorumipohjaan ei ole mikään sulavin ratkaisu, jotenkin koko blogin idea vesittyy siinä. Foorumin ideana on vuorovaikutus, bloggaamisessa on enemmänkin kyse siinä, että yksi kertoo ja muut kuuntelevat. Lisäksi tulevat nämä kommentointi- ja kuvanlisäysongelmat, muutaman asian mainitakseni.

P.S. Kia, netissä toimiva sähköpostiosoite on kuin tosielämän sosiaaliturvatunnus. Välttämätön olla ja tarvitaan kaikkialla; jos vaikka unohdat salasanasi täällä, ilman toimivaa mailia tunnuksesi meni siinä. Sähköpostiosoite on nopea ja ilmainen tehdä, suosittelen lämpimästi.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Ja jos kaikki tunkevat tänne oman bloginsa, homma alkaa käydä pikkuhiljaa sekavaksi. Kun blogin kirjoittaa tänne kaikkien näytille etusivulle ja tuonne sivulle siniseen laatikkoon, blogi saa monta kertaa paremman huomion. Ja jotta homma ei menisi sekavaksi, tarvitsisi blogivuorot. Ja sitten oltaisiin taas lähtö-pisteessä. Bloggaajia on hirveä määrä eikä kukaan jaksa odottaa omaa vuoroaan. Ja kun blogivuoro sitten tulee, ei tekstiin voi liittää kuvia eikä.. Lopetan nyt tämän jankkaamisen, mutta tämä on minun mielipide. Jotkut saattavat pitää hyvänä ideana, ja saavat pitää tätä hyvänä ideana. Ei siinä mitään.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Salasanan unohtumista varten minulla on omat keinoni...

Ja siis ongelmana sähkopostini kanssa on lähinnä se että se ei yksinkertaisesti päästä minua sisään. Sama uudemman sähköpostini kanssa. Mutta minun sähköpostini eivät kuulu tänne joten ei sen enempää.

Ok tajuan, tämä on turha topic eikö niin? Ehkä, en kiellä sitä etteikö tämä olisi kenties tarpeeton, mutta uskon etten ole ainoa tämän sivuston blogeihin vattuuntunut. Tai en tiedä. Modet päättäköön miten tälle käy, en sano enää mitään... (Legolas, huku lumihankeen!!!!)

Ehkä en vain oikein osaa tehdä topiceja? Takaisin siis sitä ikivanhaa Tarinankirjoituskilpaani kehittämään.... --------------------- > ☺

-TF-

CubicGum
Seuraa 
Liittynyt23.6.2012

Minusta tää on hieno. Voisin pitää täällä "Kuution omaa keittonurkkaa" Taikka "Kuution ympäripyöreät kokkailu vinkit".

ut musta heino topikki ja olisin varmaan tuleva olemaan aktiivinen.

Tsupikki ;D :3

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

Mitä jos jokainen tekisi oman Topicin, jossa kirjoittaisi blogiaan. Näin muutu voivat tutulla tavalla kommentoida, vaikka alkuviestissä näkyvää blogikirjoitusta. Tälläista olen itse ajatellut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat