Mitä ihmettä tapahtui Akun siskolle, Dellalle?

Seuraa 
Liittynyt20.6.2012

Teorioita ja fanifiktioita on monia.

Mitä tapahtui teidän mielestä?

Kommentit (10)

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

Teorioita on monia, mutta näin mahdottomana ajatuksena olisi, että Della ja "Ankka?" olisivat lähteneet Bahamasaarille, hyläten pojat Akulle, tai sitten Della itkee yhä sulhasensa vieressä sairaalassa.

DarkwingAvenger
Seuraa 
Liittynyt20.6.2012
duck26

Teorioita on monia, mutta näin mahdottomana ajatuksena olisi, että Della ja "Ankka?" olisivat lähteneet Bahamasaarille, hyläten pojat Akulle, tai sitten Della itkee yhä sulhasensa vieressä sairaalassa.

Ne vois olla ihan hyviä teorioita, mut tahdon sanoa:

Bahamasaaret-teoria: Kyl aika rankka homma jos hylkää omat lapsensa sukulaisen hoiviin (tulee mieleen miten Aku hylättiin(ellei sitten kuolleet)) D:

Sairaalateoria: On kyllä aika kauan ollu sairaalassa.... Siis hemmetti, ne varmaan asuis siellä :DDDDD

Vierailija

Tämän ankanpoikien vanhempien hauskuus piilee juuri siinä ettei kukaan tiedä mitä heille kävi. Sama koskee muita sukulaisia. Eri kirjailijoilla eri käsitykset, ja samalla kirjailijalla voi olla monta käsitystä. 

Barks, jonka käsityksistä on muodostunut "virallisimpia", halusi säilyttää salaisuutena suurimman osan omasta Ankkaperheestään. Tietääkseni edes Rosan laatima sukupuu ei edes vastannut Barksin käsitystä  Ankkojen suvusta.

Elikkä teorioita voi olla monia, mutta kannattaa muistaa että joka taiteilijalla on oma näkemys, eikä "oikeaa" selitystä Dellan katoamiseen toivottavasti tule. Pitäkää ankkauniversumi sellaisena kuin Barks meille sen jätti!

Vierailija
tullimaksu

Tämän ankanpoikien vanhempien hauskuus piilee juuri siinä ettei kukaan tiedä mitä heille kävi. Sama koskee muita sukulaisia. Eri kirjailijoilla eri käsitykset, ja samalla kirjailijalla voi olla monta käsitystä. 

Barks, jonka käsityksistä on muodostunut "virallisimpia", halusi säilyttää salaisuutena suurimman osan omasta Ankkaperheestään. Tietääkseni edes Rosan laatima sukupuu ei edes vastannut Barksin käsitystä  Ankkojen suvusta.

Elikkä teorioita voi olla monia, mutta kannattaa muistaa että joka taiteilijalla on oma näkemys, eikä "oikeaa" selitystä Dellan katoamiseen toivottavasti tule. Pitäkää ankkauniversumi sellaisena kuin Barks meille sen jätti!

Oon kuitenki aika tosi samaa mieltä mitä tos lainatus kohas lukee!

Vierailija

Minä luulen että että Della ja arvoituksellinen ankan poikien isä ovat sellaisessa työssä että ovat koko ajan jossakin matkalla ja lopulta kadonneet jonnekin.Kiireinen työ ainakin selittäisi miksi ankan poikien isän nimeä ole koskaan paljastettu koska hän oli koko ajan jossain ja silloin kun hänellä oli aikaa kotona niin pojat tekijä ikävän kepposen mistä hän joutui sairaalaan.

Kuka tietää. Vastaus on jätetty lukijan mielikuvan luomiseksi.

DarkwingAvenger
Seuraa 
Liittynyt20.6.2012

Pitäsköhän sanoa itekkin oma teoria.... joo.

Ookkei, eli mun mielestä: Poikien isä kuoli sairaalassa, josta sitten Della sai hermoromahduksen. Della sitten teki itsemurhan, jonka takia sitten pojat lähetettiin Akulle. (Kind of dark, isn't it?)

Muuuutta, voinhan mä olla väärässäkin.

Lubu7
Seuraa 
Liittynyt26.10.2011

Minä luin Al Taliaferron sarjiksista näin: "Della oli lähettänyt akulle kirjeen jossa luki näin:  "Hyvä Aku! Lähetän luoksesi poikani Tupun, Hupun ja Lupun. Heidän isänsä on sairaalassa. Raketti räjähti hänen tuolinsa alla. Kullanmurut ovat oikein mukavia poika. Serkkusi Sanelma"

Ja täällä on paljon sarjakuvia kun pojat tekevä kepposia, mutta yhdessä sarjakuvassa  Aku saa kirjeen Dellalta joka haluaa pojat takaisin kotiin. ja aku pakottaa pojat lähtemään kotiin ja viimeisessä ruudussa näkyy kun pojat matkaavat pois. Mutta miksi pojat sitten jatkoivat tarinoissa? Sitä minä en tiedä. Tietääkö joku muu?

DarkwingAvenger
Seuraa 
Liittynyt20.6.2012
tubu,hubu ja lubu

Ja täällä on paljon sarjakuvia kun pojat tekevä kepposia, mutta yhdessä sarjakuvassa  Aku saa kirjeen Dellalta joka haluaa pojat takaisin kotiin. ja aku pakottaa pojat lähtemään kotiin ja viimeisessä ruudussa näkyy kun pojat matkaavat pois. Mutta miksi pojat sitten jatkoivat tarinoissa? Sitä minä en tiedä. Tietääkö joku muu?

En tiiä, mutta tiedätkös et mistä tuon kyseisen sarjakuvan löytää?

Ois aika kiinnostava lukea

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

tubu,hubu ja lubu: Missä tarinassa pojat matkasi pois Akun luota?

Minä taas luulen että poikien isä kuoli ja Della kutsui pojat vain hetkellisesti luoksensa, koska kertoi että isä oli kuollut. Della oli asiasta niin järkyttynyt, että kertoi pojille että heidän pitää muuttaa joksikin aikaa Akun luokse. Ja eivätpä pojat kauan aikaa Akulla vielä ole ollutkaan. Lähdes samoilta ne vieläkin näyttää kuin alkuaikoina. Ala-astettakin ovat käyneet yli 70 vuotta ;D

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat