Suuri kokoontuminen!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Huomenta vaan kaikille! Tuli vaan semmonen juttu mieleen et eiskö toimitus voisi pitää Suuren kokoontumisen meille ketkä ovat rekisteröityneet tänne sivuille, tarkotan et kaikille tulis kutsu vaikka toimitukseen tai jonnekkin sinne. Siel vois olla kaikkea aku ankkaan liityvää juttua ja muutenki tapais muita käyttäjiä. kaikilla vois olla nimilappu rinnassa jossa lukisi oma nimimerkki, niin nimetkit pysyis salassa...Niinkun iso tapaaminen, olis huisin hauskaa tavata jotain teistä ;)

Sivut

Kommentit (75)

Vierailija

mac ducky kirjoitti:Asun Hesasta noin 150 kilometrin päässä, mutta matka ei olisi minulle este. Itsekkin ole mietiskellyt, että olisi hauskaa jos tuollainen tulisi tapahtumaan.

Mä asun myös Helsingissä.

Vierailija

No kun tän keskustelun aloitin niin kai voisin ehdottaa myös aikataulua:

Klo: 12.00 Kokoontuminen (jonnekkin)

Klo: 13.00 Majoittautuminen (jonnekkin)

Klo: 14.00 Ruoka (nam!)

Klo: 15.00 Tutustuminen toimitukseen ja katsomaan miten akkari valmistuu!

Klo: 18.00 Jotai en keksi....

Klo: 19.00 Ruoka (kaikilla on nälkä)

Klo: 20.00 Omaa akkari aikaa....

Päivä 2.

Klo: 8.00 Herätys!(tuottaa vaikeuksia joillekkin ;))

Klo: 8.30 Aamupala (jes!)

Klo: 9.30 Omaa akkari aikaa....

Klo: 10.00 Tapaaminen Kari Korhosen kanssa!

Klo: 12.00 en keksi taaskaan mitään....

Klo: 14.00 Akkari tietokilpailu

Klo: 15.00 Ruokaaaaa!!

Klo: 16.00 Lähtövalmistelut...

Klo: 17.00 kotiin... :'(

Toi ois vaan mun ehdotus, ehdottakaa muutkin jotain! :)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

mac_ducky kirjoitti:

mac ducky kirjoitti:Asun Hesasta noin 150 kilometrin päässä, mutta matka ei olisi minulle este. Itsekkin ole mietiskellyt, että olisi hauskaa jos tuollainen tulisi tapahtumaan.

Mä asun myös Helsingissä.

Miten niin "myös"? Eihän mac ducky Helsingissä asu..??

Vierailija

Hyvä aikataulu. Tuohon 1 päivän klo 18.00 voisi vaikka olla divarissa käyminen tai jokin muu kaupassa käynti.

Vierailija

Ihan hyvä idis, mutta minulta Helsinkiin on noin 5h ajomatka...(esim. jos Helsinki tapaamispaikka) niin tulossa ongelmia...

Ja myös saisinko tulla, mutta jos toimitus vaikka arpoisi joillekkin tämän...

Vierailija

Ja toisen päivän se mihin en kekannu mitään voitais käydä linnanmäellä (jos se nyt pidettäisiin Helsingissä)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

akulainen_ kirjoitti:Ihan hyvä idis, mutta minulta Helsinkiin on noin 5h ajomatka...(esim. jos Helsinki tapaamispaikka) niin tulossa ongelmia...<br />

Ja myös saisinko tulla, mutta jos toimitus vaikka arpoisi joillekkin tämän...

Mäkään en tiedä saisinko tulla(n. 4h ajomatka mulla). Vaikka kyllähän mä melkein joka toinen vuosi käyn Helsingissä. Voishan se paikka olla vaikka Turussakin, tai Tampereella.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

FRODO95 kirjoitti:lue AKUHULLU aikataulu sivulta 6!

Aikataulu on varsinkin hankala juttu. Olisi helponpi toteuttaa joku tapaaminen vain jossakin paikassa johonkin aikaan.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat