Kadutko AA.fi nimeäs

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tämmönen voi olla jo Kertokaa ihmeessä Kadutko sun AA.fi nimeäs ja miksi nimeksi tahtoisit vaihtaa sen itse kadun mun nimee se kuulostaa ihan joltai kalalta koska se on kala ois kiva jos mun nimi ois ollu joku englannin kielinen tässä joitaki jota olisin halunnu: Donald007 Toi 007 James Pondista sit varmaan hyvä ois ollu DarkWhiteMan eli joku DWM Pystyyköhän näitä nimii vaihtaa mietin vaan mut sun ei ite tarvi kirjottaa näin pitkää tekstii :DD

Sivut

Kommentit (63)

aw
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No, en juurikaan. Tämä nimi vain nyt tuli jotenkin minulle kun salasana ei enään toiminut ja sain uuden salasanan, ja siitä eteenpäin minun hahmon nimi oli aw, täysin tuntemattomista syistä.

Vierailija

Krisu on mun lempinimi, sit se oli käytös   nii tein läpäl KRISU0

Krisu0, täysi nolla! (Ettekö voi myöntää?)

Turha
Seuraa 
Liittynyt27.1.2013

Kadun, koska inhoan nimiä, joissa on numero, eikä isoa kirjainta alussa. olisin halunnut olla JonneAnkka esim.

-Turhia topiceja jo vuodesta 2013!

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Turha vihaa melkein kaikkien tähän topiciin vastanneiden käyttäjänimiä.

Halusin äkkiä kirjoittelemaan näille sivuille, joten keksin (aika) nopeasti vain jotain. Eli haluaisin vaihtaa käyttäjänimeni.

särki: Käyttäjänimen vaihto ei ole mahdollista.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Turha nähtävisti vihaa kaikkia, kun on niin minta numero nimiä. Kyllä nimimerkkini voisi olla parempi, mutta en keksinyt parempaa.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

McDonald9
Seuraa 
Liittynyt27.10.2012

Nimeni keksin kun alon miettimään AA.fi hahmo nimeäni, niin ensinmäisennä mieleen tuli McDonald ja siitä ysistä en tiedä mistä se tuli päähän(en ole yhdeksän vuotta enkä ollut siilonkaan kun tein hahmoni).

Vierailija
Daniel10

Turha vihaa melkein kaikkien tähän topiciin vastanneiden käyttäjänimiä.

Halusin äkkiä kirjoittelemaan näille sivuille, joten keksin (aika) nopeasti vain jotain. Eli haluaisin vaihtaa käyttäjänimeni.

särki: Käyttäjänimen vaihto ei ole mahdollista.

Okei kiitti ku kerroit sen halusinkin tietää  :D

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tein tämän nickin joskus ~06 ja silloin halusin nimenomaan englanninkielisen nickin, nyt luultavasti suomenkielisen. Alaviivat oli joku hetkellinen päähänpisto, ja kun tänne rekkasin vuoden 08 alussa, en osannut jättää niitä pois. Kovin kivathan ne eivät ole (ja tekevät nickin taivuttamisesta raivostuttavaa), mutta Wondy-lempinimellähän mut netissä tunnetaan. Ja jostain syystä muoto Wonderlust ei ole koskaan näyttänyt tarpeeksi omalta, ja _Wonderlust_ vasta huono olisikin. Alaviiva ja iso W peräkkäin ovat jotenkin.. liikaa.

En siis vaihtaisi vaikka voisin, mutten ole sataprosenttisen tyytyväinenkään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat