Katastrofit ja maailmanloppu

Seuraa 
Liittynyt27.1.2013

Pelkäättekö maailmanloppua tai muita katastrofeja? Minä en, sillä... No, ette te ymmärtäisi. No, pulinoiden iloa!

-Turhis-

-Turhia topiceja jo vuodesta 2013!

Sivut

Kommentit (31)

Magia00
Seuraa 
Liittynyt23.2.2012

Muistaakseni tämmöinen on jo... No aivansama.

On ärsyttävää, kun laitetaan näitä "maailmanloppu saapuu xx.xx vuonna xxxx, koska muinaisessa suhkugljjghjl kulttuurin pölöpälä rituaalien teon takia ilmakehään sinkoutui ihmeellisiä kgjvknbnghk säteitä jotka ovat vaaralsi kurttuulille ja päläpälä jne". Nuo on aivan hölynpölyä. KUKAAN ihminen ei tiedä milloin maailmanloppu tulee.

-magialta magiaa-

aw
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minulla on teoria siitä että maailmanloppu tulee NYT! Siihen liitty Atlantis, Leonardo Da Vinci, salaliittoja ja muuta hauskaa.

Mutta teoria on eri asia kuin käytäntö...

aw
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minä katsoin kerran kun ei ollut muuta tekemistä sitä ohjelmaa "Maailmanlopun Odottajat". Siinä jaksossa oli hippipariskunta joilla oli valtava bunkkeri jossa oli ruokaa ja vettä monien ihmisien tarpeeksi, ja mies sanoi että olisi valmis tappamaan kaikki jotka tulevat lähelle kun maailmanloppu tulee... <.<                                  

aw
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itseasiaassa se oli suunnilleen monen miljardin vuoden päässä, kun aurinko laajenee ja saa ensin aikaan aikamoiset helteet ja sitten maapallo tuhoutuu.

Mutta siihen mennessä maapallolla ollan jo niin korruptoituneita(siis jos sama meno jatkuu), niin että ihmiskunta varmaan taistelee kokoajan toisia vastaan ja meno on kuin Valtiopelissä perjantai-iltana kun joku otti liikaa energiajuomaa...

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Tiedättekös mitä?

Tänä vuonna Sepe Suden ja possujen keksimisestä on mennyt 80 vuotta, ja samalla Suomalainen ankkapiirtäjä Kari Korhonen täyttää 20 vuotta. Tästä voimme päätellä että maailmanloppu tulee 80:n + 20:n tunnin päästä. Eli 100:n tunnin päästä! Eli 23. päivä klo 01:14, Maailma räjähtää! Ja kyseisestä päivästä on enään viikko ja kaksi päivää aprillipäivään. Mikä outo sattuma! Lisäksi Akkarin 3000. lehti, ja taskarin 400. lehti ilmestyy tänä vuonna! Niin outoa, että maailmanloppu tulee varmasti klo 01:14, pvm. 23.3.2013!!!

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Raha Reiska 01
Seuraa 
Liittynyt3.1.2013
Daniel10

Tiedättekös mitä?

Tänä vuonna Sepe Suden ja possujen keksimisestä on mennyt 80 vuotta, ja samalla Suomalainen ankkapiirtäjä Kari Korhonen täyttää 20 vuotta. Tästä voimme päätellä että maailmanloppu tulee 80:n + 20:n tunnin päästä. Eli 100:n tunnin päästä! Eli 23. päivä klo 01:14, Maailma räjähtää! Ja kyseisestä päivästä on enään viikko ja kaksi päivää aprillipäivään. Mikä outo sattuma! Lisäksi Akkarin 3000. lehti, ja taskarin 400. lehti ilmestyy tänä vuonna! Niin outoa, että maailmanloppu tulee varmasti klo 01:14, pvm. 23.3.2013!!!

Jaa... Jorma syö kroisantin 12.5.2013. Ei pahalla, mutta aika outo teoria. 

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010
Daniel10

Tiedättekös mitä?

Oletpa hauska. :)

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Minun viestissäni on viisi ala-peukkua, DUONUONTYHMÄN viestissä viisi yläpeukkua... Josta voimme päätellä että tänne on tullut taas samat vanhat valittajat, jotka peukuttaa toistensa viestejä ja ala-peukuttaa minun viestejä.

Jaa...

No antaapas taas olla!

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vіerailija
Seuraa 
Liittynyt29.4.2010

Tälläisia topia taitaa jo olla ainakin yksi.

sählääjä

mä tiiän!

Viiden miljoonan vuoden pstä koska aurinko syö maapallon.

Vai oliko se miljardin?

Itse olen jostain lukenut, että Aurinko laajenee elinikänsä loppupuolella ja nielee Merkuriuksen ja Venuksen, mutta käristää Maan. Ihmiset lähtevät Antarktikselle aurinkolomailemaan.

Tuplis
Seuraa 
Liittynyt5.8.2012

Entäs ne muut, ukuku? Mars, Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunus...

Merkurius on oikeastaan huoneessani. Musta se oli viidensadan miljoonan vuoden päästä, joten meillä ei pitäisi olla hätää.

Lainaus:

ukuku:

Ihmiset lähtevät Antarktikselle aurinkolomailemaan.

:D

Rapkissa
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012
tuplanolla392

Musta se oli viidensadan miljoonan vuoden päästä, joten meillä ei pitäisi olla hätää.

Mutta meidän lapsenlapsenlapsenlapsenlapsenlapsen... öö tulevilla lapsilla on. Eikö täällä tosin pitäisi puhua katastrofeistakin.

-Rap

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Maailmanloppu... Maailma "kuolee" silloin, ihmiskunta tod.näk. paljon aiemmin, eli ennemmin kuin murehditaan maailmanloppua, pitäisi miettiä kuinka pitää ihmiset maailmassa mahdollisimman kauan. Hiukan kyllä on ruvennut arveluttamaan kaikki nämä langattomat verkot ja kännykkäsäteily... Jos näistä on haittaa ihmisille, niin siinä saattaa olla tulevaisuuden uhka, joka koskettaa suurta joukkoa ihmisiä. Toinen on ilmastonmuutos, josta ei kait vieläkään olla ihan varmoja, että onko se edes olemassa... Kolmantena uhkana pidän talouden romahtamista, sitä kautta elintason laskemista. Ja kyllähän näitä löytyy... Välillä tulee kyllä miettineeksi, millainen paikka maapallo olisi, jos ei olisi ihmisiä.

Vіerailija
Seuraa 
Liittynyt29.4.2010

Ehkä mitään sataprosenttista ilmastoonmuutosta ei tule, mutta esimerkiksi myrskyt saattavat lisääntyä huomattavasti ja lämpötila kasvaa, jolloin napajäätiköt sulavat ja merenpinta nousee.

Itse en ainakaan usko mihinkään avaruusolioiden hyökkäykseen. Jos niitä/heitä on (joka on todennäköistä), on aika epätodennäköistä, että ne/he pääsevät koskaan Maahan asti.

ukuku
sählääjä

mä tiiän!

Viiden miljoonan vuoden pstä koska aurinko syö maapallon.

Vai oliko se miljardin?

Niin joo, jos joku väärinymmärsi, tarkoitin, että viidenmiljardin vuoden päästä.

Ärsyttävät pääsiäislaulut…

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat