Yllättävä yhdentodennäköisyys

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli huomasin että AA.4.13 kannessa on aku jonka aluksesta on loppunut bensa ja aku ol menossa jonnekkin. >Sitten siinä AA 10.13 kannessa on aku jonka alus näkyy siellä kaukana ja hän pääsee kyytiin johkin yoiseen alukseen.

Toivottavasti ymmärsitte. Sor sekavuus

Onhann tämä vähän turha topa mutta saa lukottaa.

PS: Voitte myös keskustella muistakin jutuista.

Kommentit (13)

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Turha tämä todellakin on. Saman olen huomannut itsekkin. Kansi nro. 4 on jatkoa kannele nro. 10. Mutta se siitä sitten. Nyt tämän voikin jo lukottaa, kun kaikille tuli tämä asia selväksi.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija
Daniel10

Turha tämä todellakin on. Saman olen huomannut itsekkin. Kansi nro. 4 on jatkoa kannele nro. 10. Mutta se siitä sitten. Nyt tämän voikin jo lukottaa, kun kaikille tuli tämä asia selväksi.

Joo kannatan itse lukottamista tosi palion.

Vierailija
aw

Muuten, eikö tämän voisi vain pitää jonakin yllättävistä yhdennäköisyyksistä kertovana topickina jossa puhutaan niistä?

kannatan ehdotusta.

Vіerailija
Seuraa 
Liittynyt29.4.2010
sählääjä
aw

Muuten, eikö tämän voisi vain pitää jonakin yllättävistä yhdennäköisyyksistä kertovana topickina jossa puhutaan niistä?

kannatan ehdotusta.

Ei pahalla, mutta saakohan niistä nyt niin paljon keskustelua aikaan?

Yhdennäköisyys vai todennäköisyys? Kertokaa toki minullekin mitä tarkoittaa yhdentodennäköisyys.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Huomasin tämän kansijutun itsekin. Kyllä tämä on turha aihe.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Magia00
Seuraa 
Liittynyt23.2.2012

Sählis, tässä muutamia vinkkejä topien tekoon:

-mieti aluksi onko aihe järkevä

--jos ei ole sano se vaikka offissa

-panosta oikeinkirjoitukseen

--lue viesti moneen kertaan läpi ja esikatsele.

---Lisää suosiota topillesi

-turhat välit pois

siinä hieman vinkkejä :). Kannattaa jatkossa vaikka kysyä offissa, että kannattaisko tämmöinen tehdä ja onko järkevä, onko kysyttävää, lisättävää, ym. :)

-ma oon makia-

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

Oikeinkirjoituksessa kannattaa huomioida isot alkukirjaimet ja pilkut, sekä pisteet. 

Kyllä, turha on.

Ja sitten vielä sählääjälle:

Älä kirjoita enää näitä "jaha" "joo" "aha"- viestejä. Kiitos!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat