Haastattelu- topic

Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

Eli terve! En tiedä, onko tämä hyvä, tai huono, mutta toivottavasti pidätte. Eli, kuten otsikko sanoo tämä on haastatteluihin perustuva topic. Ajattelin, että teen vuorot myöhemmin, mutta ilmoitan itseni ensimmäiseksi haastateltavaksi. 

Kysymykset esitetään suoraan, mutta tätä etikettiä käyttäen:

"Duck, milloin rekkasit tänne? tai -Duck, milloin rekkasit tänne.

Kysymyksien maksimimäärä on 10 kysymystä per nuppi. Henkilökohtaisuuksiin ei saa mennä, kuten:

"Kerro nimesi ja osoitteesi" yms.

Toivottavasti pidätte. ;)

Haastattelu- topicin ensimmäinen haastateltava:

Duck26

Sivut

Kommentit (423)

Vierailija

Haluan olla tokana se haastateltava!!!

No, Ducille kysymys:  millaisesta musiikista pidät? (Perustelujaaaa!)

-TF-

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

Ensiksi: Kiitos!

Mielestäni elokuvissa pitää olla fantasiaa, toimintaa ja hyvä juoni. Pidän myös kirjaan perustuvista elokuvista joita ovat esimerkiksi: Hobitti-trilogia ja LoTR-elokuvat. Näinollen lempielokuvaani pitää mahtua myös jossainmäärin koskettavaa musiikkia ja sitä Hobitissa on, joten vastaus kysymykseen on Hobitti Odottamaton matka.

Valdonado
Seuraa 
Liittynyt25.5.2012

Hyvä topic, duck! :)

Duckilta lähtisin kysymään, että missä kaupungissa asut?

Mitä jääkiekkoseuraa kannatat, jos kannatat?

Ja Kialle: Minkälainen olisi unelmiesi roolipeli? :D

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

Valdonadolle:

Kysymyksiä Kialle esitetään vasta myöhemmin, nyt minulle kysymyksiä. Seitsemän kysymyksen jälkeen Kian vuoro.

Sitten itse kysymykseen:

Asun Helsingissä, mukavan hieno ja kiva paikka. Enpä keksi muutakaan.

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

Kialle:

Minulla on vaaleanruskeat hiukset, silmälasit ja joskus minua on luonnehdittu neljätoistavuotiaaksi Orlando Bloomiksi . :D

Käytän yleensä kaulahuivia, ruskeata takkia, vanhanaikaista fleeseä ja farkkuja. Minulla roikkuu kaulasta myös kamera.

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

En näytä Bloomilta itseni mielestä, olen enemmän Amazing Spidermanin pääosan näyttelijä. :D

Lempiruokani on ihan perus lohi. Lohessa korostuu maku ja se on nautinnollista nauttia esimerkiksi sitruunan kanssa. 

Kia saa vielä kaksi kysymystä esittää, sitten pitää muidenkin yrittää ;D

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

wulffille:

Olen melko rauhallinen ja siksi käyttäytymiseni olikin pahvissa kymppi. Välillä olen innostunut ja hauska. Jaksan leikkiä päivät pitkät koirieni kanssa, sillä elämä on vain mukavaa.

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

Kialle:

Lempiaineeni on ehdottomasti kielet, sekä kuvaamataito. Kielien avulla oppii ja kuvaamataito on vain mukavaa ja siinä pääsee korostamaan taiteellisia kykyjä, joita minä arvostan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat