Taistelu varamodeja vastaan

Seuraa 
Liittynyt19.7.2012

Sain tämän idean Taitelu spämmäreitä vastaa. Elikkä kaikki ovat varmaan huomanneet kuinka ärsyttävästi varamodet ovat tuhoamassa koko sivuston.

Mitä voimme tehdä asiallle? Emme voi kohta enää mitään mutta voimme vielä yrittää jotenkin estää varamodejen kaameat suunnitelmat.

Kaikkia (paitsi varamodeja) tarvitaan apuun ennenkuin niistä tulee valtava vitsaus.

T:Rapcat ja muut elukat

Sivut

Kommentit (18)

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

Tulen mukaan, mutta minulla on aavistus, että tämä lukitaan.

Miksiköhän kukaan ei lue Valtiopelin sääntöjä, kaikki vaan tulee mukaan jollain miljardin ihmisen ydinasevaltioilla?

JacVara
Seuraa 
Liittynyt11.1.2013

Ehm. Ajatelkaa toisesta näkökulmasta, tämäkin on varamodeilua. Ja mitä se teitä ärsyttää? Rivikäyttäjät pitävät suunsa kiinni tällaisissa asioissa, ja antaa kokeneiden moderaattoreidemme hoitaa asiat.

Rapkissa
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012
JacVara

Ehm. Ajatelkaa toisesta näkökulmasta, tämäkin on varamodeilua. Ja mitä se teitä ärsyttää? Rivikäyttäjät pitävät suunsa kiinni tällaisissa asioissa, ja antaa kokeneiden moderaattoreidemme hoitaa asiat.

Mutta modet eivät tee mitään asialle...
 Ja varamodet valloittavat AA.Fiin  koska heidän annetaan varamodeilla.

JacVara
Seuraa 
Liittynyt11.1.2013
Rapkissa
JacVara

Mutta modet eivät tee mitään asialle...
 Ja varamodet valloittavat AA.Fiin  koska heidän annetaan varamodeilla.

Valloittavat? Räppi, ajattele realistisesti. Ensinnäkin, moderaattoreita ei varmaankin yksinkertaisesti kiinnosta, tai heillä ei riitä aika, niin pieneen kuin varamodeilun torjumiseen. Mua itseäni ei haittaa niin ollenkaan varamodeilijat, hekin ovat ihmisiä, jotka vain käyttäytyvät eri tavalla kuin toiset. Ja älä väitä, ettet itse ole varamodeillut. + Sä olet ollut itsekkin trollimassa.

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013
dipsy

Tulen mukaan, mutta minulla on aavistus, että tämä lukitaan.

Tulin toisiin aatoksiin, en taidakaan tulla mukaan. Kiitos puheistasi, JacVara, valitettavasti ne eivät minua tässä asiassa ollenkaan sivistäneet. :D

Miksiköhän kukaan ei lue Valtiopelin sääntöjä, kaikki vaan tulee mukaan jollain miljardin ihmisen ydinasevaltioilla?

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

Muuten, ei millään pahalla mutta eikös nuo edellisellä sivulla olevat viestisi, eivätkös nekin olleet vähän varamodeilua. 

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat