Mikä aloitti Ankka keräilysi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jos keräät jonkun sortin Aku Ankkoja,niin mikä starttasi vimmasi siihen?

Kommentit (13)

Tuplis
Seuraa 
Liittynyt5.8.2012

Meille alkoi tulemaan mainoksia "Tilaa Aku Ankka nyt!", ja olin lukenut pari yksittäistä tarinaa jossain, kuten hammaslääkärissä, parturissa, tai kaupassa uusinta lehteä. Sitten yhtenä päivänä samanlainen mainos tuli ja isäni kysyi "Haluutko että tilataan?", sitten kun olin pari tarinaa lukenut niin vastasi kyllä. Ensimmäinen Aku Ankka -lehteni tuli kaksi viikkoa tilauksen jälkeen. Ensimmäinen lehteni oli 5/2011. Siitä viikon päästä tuli SanomaMagazinesilta lahjoitus siitä, että rupesin tilaamaan Akua. Lahjoitukset olivat Ankkalinnan konkkaronkka, Kommelluksia kerrakseen, sekä Carl Barksin Kulmikkaat munat. Sitten kun olin lukenut lahjoitukset mietin "Tekisi mieli lukea Aku Ankkaa muinakin viikonpäivinä...". Seuraavana viikonloppuna menimme mummulleni. Löysin sieltä ensimmäisen taskarini Taskarin teemanumero 23 Ultrasankarit VS. Paha Seiska. Sen jälkeen sain taskarin 372 Kuuhullut, ja AATK 369 Tripla. Siitä alkoi Ankkojen keräily.

Whee
Seuraa 
Liittynyt23.8.2012

Ensimmäinen Akuni oli taskari 168 Lähdetään lätkimään, jota joskus penskana katselin kaupan kassojen viereisessä lehtihyllyssä. Sitä kun aikani kinusin niin äiti osti sen. Se tuli luettua moneen kertaan ja lehden nykykuntokin on sitten sen mukainen =) Siitä syttyi into kerätä taskareita. Roope-sedistä en alkujaan tykännyt. Mutta kun taskari kokoelma oli täydellinen, niin pitihän sitä keräilyä sitten jatkaa. Nykyään keräily jatkuu päivittämällä kokoelmaa parempi kuntoisiin ja Aku Ankka -lehden muodossa. Keräilytahti on hidastumaan päin kun vanhemmat Akut rupeavat olemaan jo aika kalliita jos haluaa hyväkuntoisen lehden.

pikkusohvi
Seuraa 
Liittynyt8.11.2009

Jaa'a.. Ei kai minulla ole mitään varsinaista alkua, oli vain tullut löydetyksi jokin vanha taskukirja. Heti lukemaan opittuani kiinnostuin Ankkalinnan tapahtumista =D 

Ankanpää
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Iskä aikoi lopettaa Akkarin tilaamisen, koska sitä ei kukaan lukenut. Mutta ennen Ankan lopetusta hän kysyi "Haluisitkos sinä tätä Aku Ankkaa lukea?" niinpä kokeilin. Siitä vuodesta (2008) alkoi fanaattinen ankka harrastus, ja onkin jo talo täynnä kirjoja.

Olen aina oikeassa! Olen oikeassa silloinkin, kun olen väärässä!

taikaviitta01
Seuraa 
Liittynyt4.1.2014

minun keräily alkoi kun sain joulu lahjaksi aku ankan taskukirjan silloin en viellä tykänny aku ankasta kunnes luin ekan akkarini sitten rupelin ostelee akkareita kunnes niitä oli kamala määrä ja minulle nykyään tilataan ankkaa.

AkuViitta11
Seuraa 
Liittynyt1.6.2014

Meille tilattiin akkarit,mutta kukaan ei lukenut niitä. Niinpä lopetimme tilauksen ja luin itse vanhoja tilaamiamme akkareita. Kun olin lukenut kaikki akkarit, niin lainasin kirjastosta Ankkojen maailmanhistoria sarjat ja kun luin ne, niin luin Roope Ankan Elämä ja Teot. Sen jälkeen luin äidin vanhan taskukirjan sekä minulle ostetun toisen taskarin. Siitä lähtien olen lukenut aku ankan taskukirjoja. (Aloitin keräilyn tänä vuonna ja nyt on 67 taskaria.)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat