Parhaat topicit.

Seuraa 
Liittynyt3.1.2013

Jaaha. Tässä siis parhaat topicit listaus topic. Voit listata tänne mielestäsi parhaita tämän sivun topiceja, listassa ei ole pakko olla mitään rajaa, kuten vaikka "Top 5 topicit" tai jotain muuta vastaavaa. Voit laittaa tänne siis kuinka tahansa monta topicia, mieluiten järjestyksessä, mutta tuo ei ole mitenkään pakollista. Ja muistakaa AINA perustella, miksi topic on listassasi. Mitkään "Se on vaan hyvä"-perustelut on KIELLETTYJÄ, koska se ei kerro mitään, eli kunnon perustelut topiceihin. Ja alue jossa topiceja voi listata on vapaa, niinkuin varmaan tajusitte. Sanoin, että topicien määrällä ei ole väliä, mutta mielummin yli kolme topicia. Topicit voi sijoittaa eri luokkiin, kuten esim parhaat peli topicit, tai parhaat pulina topicit. Niin ettei pelit osion topicia verrata toisen osion topiciin. Tämä on siis sallittua, mutta voit kuitenkin tehdä perus listauksen. Topicien ei ole pakko olla järjestyksessä, ne voi laittaa miten vaan ilman parasta ja huonointa topicia. Joten vaihtoehtoja listauksessa löytyy. Muistakaa, että kun laitatte topicin, niin laittakaa myös sen tekijän nimi. Ja sillähän ei siis ole väliä, laitatko top 100 listan, kunhan siinä on nämä jutut:

᛫  Hyvät perustelut. Ei mitään "Hyvä topic" perusteluja, koska sillon sei kerro kaikkea.

᛫  Kun listaat, niin vähintään kolme topicia, sitä rajaa ei saa alittaa, koska kolmekin on jo melkein liian vähän.

᛫ Topicin tekijän nimi.

Ja topicin saa laittaa, vaikka se olisikin lukossa, tai poistettu. Jos kyseessä on topic, josta on tehty monta versiota, kuten Offi, tai Valtiopelit, niin voi laittaa kaikki kerrallaan, tai parhaan, tai vaikka parhaat. Kuten vaikka Ensiksi Valtiopeli 3 ja sitten Valtiopeli 4.3. Joten listassa voi olla sama topic eri sijoilla. Silloin topic määritellään lähinnä viestien, toisinkuin idean perusteella. Tässä on siis monta vaihtoehtoa, miten topicinsa listaa. Lisätään vielä semmoinen sääntö, että topic EI SAA olla itsetekemä. Ja missä kategoriassa topic on, niin sillä ei ole mitään väliä. Sanon vielä säännöt uudestaan. Topic pitää perustella hyvin, niin silloin muut tietävät paremmin miksi topic on mielestäsi hyvä, ja topic ilman perusteluja on ehdottomasti kielettyä. Listaamisella ei ole yli rajoja, joten voit vaikka laittaa miljoona topicia ja kuun taivaalta päälle, jos muistat perustella KAIKKI hyvin, joten yli-rajaa ei ole, mutta kolmen alirajaa EI SAA alittaa, eikä myöskään kolmea saa laittaa, eli vähintään yli kolme topicia. Topicin tekijän nimi pitää myös lisätä. Topicit ei saa olla myöskään itsetekemiä, oli ne kuinka suosittuja tahansa, silloin muut voivat listata ne. Katson listoja aina välillä(siis järjestyksessä olevia top-listoja) ja ilmoitan joissain vaiheissa, mikä on suosituin topic, tai suosituin peli, tai muu-topic. Tähän voi joku toinenkin halutessaan  ilmottautua. Ja jos haluaa jonkun topicin voittavan suosituimman topicin-tittelin, niin EI SAA listata topicia kahta kertaa samalla kaudella. Joka kaudella on siis eri voittaja, tai saattaa olla myös sama. Älkääkä unohtako sääntöjä, kun listaatte topiceja. Aloitan tällä eri luokkiin jaetuilla topiceilla-listalla.

Pelit ja leikit.

1. Mailmanloppuroolipeli. Tämä topic on pelit osiosta mielestäni paras. Se on roolipeli,  jossa ropetus on hauskaa ja mielenkiintoista. Tuossa topicissa on hauska kirjoittaa roolauksia, ja se on mielestäni paras tämän osion topic. Aihe on siinä juuri sopiva ja hyvin tehty aloitusviesti. Topicin tekijä on Roussa.

2. Valtiopeli 2. Valtiopelit ovat erittäin suosittu topic täällä. Tulin mukaan niihin juuri tässä kakkosessa. Siinä oli mielestäni hauskinta pelata valtiollaan. Ja siinä minulla oli kaikista aiheeseen sopivat toimenpiteet. Tämä on jotenkin se Valtiopeleistä Valtiopelein. Siitä minulla on paljon kaikkea mielessä, eli paras Valtiopeli kaikista. Tämän pelin tekijä on Herseman.

3. Hakataan näppäimistöä. Jotenkin tämä on niin hauska, mutta yksinkertainen topic. topicissa pitää siis arvata toisen rämpläämä kirjainsotku. Arvaaminen on mielestäni hauskaa, se on jotenkin niin mukavaa keksiä joku lause, vähän niinkuin sudenpentu-generaattori vai mikä se olikaan... Tämänkin on tehnyt Roussa.

4. Kirjoita pisin sana. Tämäkin hauska topic, vähän samalla tavalla, kuin edellinen. Pitkän sanan keksiminen on hauskaa, ja tämä on ainut kilpailu, jonka olen ikinä täällä voittanut. Ehkä sekin tekee tästä paremman. Tykkään jostain syystä paljon tämän kaltaisita topiceista. Tämän on siis tehnyt säveltäjä.

5. Valtiopeli 3. Tässä taas Valtiopeliä. Siis toiseksi paras näistä. Pelissä tein paljon sota-varustksia. Ja kävin sodankin, mä vastaan ties kuinkamonta... Peli on jotenkin hauska, koska en ole vielä kunnolla päässyt mukaan nykyiseen VP:hen. Tämän teki turhamies 15.

Pulinat.

1. Off-topic 6. Tämän osion paras topic. On kivaa puhua välillä jostain, ilman kunnollista aihetta. Topicissa voi kertoa vähän sitäsun tätä. Eli topic ilman aihetta. On myös välillä hauskaa lukea muiden viestejä, koska omat viestinit ovat siinä pelkkiä lehmänläjiä. Tämän teki siis Wondy.(_Wonderlust_).

2. Pelit ja pelikonsolit 2. Tässä siis listan kakkos sialla tämmöinen. Pelejä on paljon, joten niistä riittää keskusteltavaa ja pelejä on mukavaa listata. Hyvin tehty peli-topic on siis tämä. En ole käynyt tuolla kovin usein, mutta silti se on hyvä. Tämä teki "Hiidenkirnu".

3. Kamera/kuvaus-topic. Tällä keskustellaan kameroista. Laitoin tämän listalle, koska pidän kuvaamisesta ja minulla on myös hyvä kamera. Kameroiden takia tämä siis tuli listalle. Topic on roope sedän tekemä.

4. Tee ASCII taidetta topic. Ei ole siis se minun tekemä. ASCII-taide on mielestäni hienoa. Fsymbolssin kuvat ovat hienosti tehtyjä (ainakin jotkut) ja niitä on kivaa kopioida. Kuvia on paljon ja niitä voi itsekkin tehdä. kuvat ovat myös melko hauskoja ja yksityiskohtaisia. Tämän teki sitten turhamies 15.

5. Paranormaalit asiat-syvällistä keskustelua. Tämä on kaikelle yliluonnolliselle. Ja on siksi tässä että on jänniä juttuja, kuten kaikki valveunipainajaiset... Siis jännittäviä nämä paranormaalit jutut. Ja tämä on taas Roussan topici.

Aku Ankan nettisivut.

1. UKK-usein kysytyt kysymykset. Tässä on paljon hyödyllistä tietoa ja Täältä voi kysyä kaikkea, mitä ei tiedä/tajua. Eli erittäin hyödyllinen topic. Tämmöinen on siis tosi tärkeä. Hyvä ja selkeä alkuviesti. Tämän teki siis AkeMake.

2. Parhaat käyttäjät. Tässä listataan parhaita käyttäjiä. Vähän saman tyyppinen, kuin tämä, mutta käyttäjistä, eikä topiceista. parhaiden käyttäjien listaaminen on jotenkin vaan kivaa. Ja siitäkin tulee hyvälle mielelle, jos on päässyt jonkun toisen listaan. Eli silleen hieno topic. Tekijänä tässä on "Hiidenkirnu".

3. Ohje topic topicien tekoon. Tämäkin on erittäin hyödyllinen topic. Siinä kerrotaan miten tehdään hyviä topiceita. Tuo on lukossa, mutta silti sitäkin lukea. Kyseessä jälleen hyödyllinen topic. Tekijänä on Rosa4tehwin.

4. Kirjoita niin monta käyttäjää kun tiedät. Jaa-a. Jotenkin tämä pääsi tänne, koska pidän aina jonkin verra näistä listaus-topiceista. Tässä listataan käyttäjiä. Eli aika hauska topic. Tälläinen siis tämä. Tekijä on aatk 157. 

No niin. Laitoin tässä vain pienen esimerkin, miten voi topicinsa listata. Tämähän ei ole ainoa tapa miten sen tekee. Sori, jos perustelut eivät miellytä. Kaikki topicit eivät ehkä tässä listassa ole niin yleisiä, mutta minulla on omat oudot mielipiteet. :D. Kun kirjoitatte niin muistakaa säännöt. Tähän listaanhan en laittanut läheskään kaikkia kategorioita, enkä kovin montaa topicia, joten sori siitäkin. Tuo oli siis esimerkki, mutta ei kuitenkaan täysin randomilla heitetty. Perus lista menee sitten jotenkin näin:

1. Off topic. Taas sama topic, kuin tuossa ylhäällä. Siis vapaihin pulinoihin liittyvä topic on ehdottomasti paras! Juuri tästä minä pidän. Ilman aihetta on kivaa keskustella. Tekijä on siis se Wondy.

2. UKK usein kysyty kysymykset. Hyödyllinen topic, josta saa tietoa. Tekijä on AkeMake.

2. Valtiopeli 2. Paras valtio peli kaikista. Kommentit ylhäällä. Tekijä: Herseman.

3. Mailamanloppuroolipeli. Tämä on taas se paras rope. Hyvä idea ja Sopiva minulle. Tekijä: Roussa.

4. Ohje topic topicien tekoon. Hyvä ja hieno ohje topic. Tässä lukee juuri, miten topiceja tehdään. Tekijä: Rosa4tehwin.

5. Hakataan näppäimistöä. Hauska peli, jossa voi käyttää mielikuvitusta. Tekijä: Roussa.

6. Arvostele edellinen AA.fi:n käyttäjä 2. Tämä on siis arvostelu topic, jossa arvostellaaan käyttäjiä. On jotenkin hauskaa arvostella muita käyttäjiä. Tekijä: "Hiidenkirnu".

7. Valtiopeli 3. Toiseksi paras valtiopeli. Tämäkin on jotenkin vaan hyvä valtiopeli. Tässä minulla oli vähän sitä sun tätä valtiollani. Vähän samantyylinen, kuin Valtiopeli 2. Tekijä: turhamies 15.

8. Parhaat käyttäjät. Hyvä ja hieno topic "Hiidenkirnulta". Tarkemmat kommentit ylhäällä. Sanon kuitenkin, että tämä on vaan hyvä listaus-topic.

9. Paranormaalit asiat-syvällistä keskustelua. Jännä yliluonnollisuuteen viittaava topic. Tekijä: Roussa.

10. pelit ja Pelikonsolit 2. Hyvä peleihin viittaava topic. Eli yleinen peli topic. Tekijä: "Hiidenkirnu"

11. Kirjoita pisin sana. Hyvä ja myös ainoa kilpailu, jonka olen voittanut. Hauska idea ja hyä toteutus. Tekijä: säveltäjä.

12. Arvaa kuka käyttäjä ?. Hauska topic tämäkin. Käyttäjiä on hauskaa arvata vihjeiden perusteella. Hyvä ja arvaustaitoa vaativa topic.

13. Valtiopeli 4.3. Tämä on siis se nykyinen valtiopeli. Valtiopelit ovat monipuolisia ja jännittäviä. Ja onhan tämä ihan hyvä. Tekijä: laivafani 2013.

Eiköhän se siinä ole. Muistakaa säännöt, kun listaatte. Laitatetaan vielä:

• Älä spämmää.

• Älä trollaa.

Eiköhän nämä olekkin jo itsestään selvää. Ja sitten listaamaan.

-Raha Reiska 01-

Sivut

Kommentit (32)

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Näitä on jo ainakin yksi, mutta siinä on mielestäni liian lyhyt ja epäselvä aloitusviesti, joten vastaan tähän topiciin, en siihen. Modet voi tämän lukottaa sitten jos lukottaa.

1. Off-Topic: Voi jutella vähän kaikeasta, joille ei ole omaa topicia tehty. Välillä Offissa on tylsää, kun kukaan ei kirjoittele, mutta välillä myös todella mielenkiintoisia keskusteluja. Siellä voi kysyä apua (sellaista joka ei kuulu UKK:hon) ja jutella toisten kanssa ja kaikenlaista. Tekijä on legendaarinen Rosa4Tehwin!

(jatkuu sitten kun en enään ole niin laiska, kuin nyt)

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Valtioroolipeli ennen kuin siitä tuli pelkkää ydinsotaa, ensimmäistä topiccia lukiessa, kyllä siinä tulee hyviä muistoja :). Ehkä se ei ollut tarpeellinen, mutta se yhdisti ihmisiä. Siellä pidettiin hauskaa. Ajan kuluessa siitä tuli kuitenkin spämmitopic, pelkkää sotimista. Siirryimmekin sitten toiselle foorumille roolaamaan. 

Raha Reiska 01
Seuraa 
Liittynyt3.1.2013

Daniel ja a e, piti laittaa yli 3 topicia, mutta perustelut on sentään hyvät. :)

Unohdin sanoa milloin julkaistaan tämän kauden suosituin topic. Kausi päättyy: 28.4.2013. Olisiko se hyvä?

Tähän mennessä, jos mua ei lasketa:

Off-topic: 1 piste.

Valtioroolipeli: 1 piste.

Muut: 0 piste.

-Raha-

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Minun lista

1. Alkuperäinen Valtioroolipeli: Oli tosi hauskaa pelata kaikkien kanssa Valtiopeliä!

2. Ankallisformulat: Tämä on myös topic minkä takia tänne kirjauduin. Ennen rajoituksia paras autokilpailu.

3. Valtiopeli 3: Valtiopeli oli vähän rennonmpi Turhiksen tekemänä.

4. AM-liiga: On loistava lätkäpeli.

5. Salibandyliiga: Loistava ja menestynyt peli.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

Tässä minun mielestäni parhaat:

Valtiopeli 4.3.: Hyvin keksitty, ja sitä paitsi on hauskaa keksiä oma valtio ja johtaa sitä.

VS-topic 2: Sekin on oikein hyvä, tykkään varsinkin silloin jos joku on laittanut monta VS-taistelua.

Moottoriurheilu: Hyvä topic, olisi tylsä jos ei saisi veikata joka formula-viikonloppu 10 parasta, mutta onneksi saa. Tässä siis hyvät puolet.

Saatan laittaa lisää joskus toinen kerta, nyt ei tule mieleen, vaikka kyllähän niitä löytyy.

Miksiköhän kukaan ei lue Valtiopelin sääntöjä, kaikki vaan tulee mukaan jollain miljardin ihmisen ydinasevaltioilla?

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

Ah, ensimmäinen Valtioroolipeli.. Sitten siitä tuli ydinsotaa, jota ei kukaan keksinyt, kaikki alkoivat uhkailla toisiaan ja maita riistettiin, sotia aloitettiin turhaan ja kaikki kääntyi jättiydinpommeiksi, jotka sitten tuhoaa kaiken, koska joku vaan päättää niin.

Sanoisin, että nykyään Valtiopeli on ihan p''kaa, eikä vanhasta ja alkuperäisestä rennosta ja hauskasta valtioroolipelistä ole jälkeäkään. 

1. Off-Topic, koska on mukavaa kertoa mielipiteistään ja sanoa asiat vapaasti, ilman, että siitä tehdään numeroa.

2.  Roolipeli D, koska.. No, mukava muuten vaan.

3. Alkuperäinen Valtioroolipeli, henki oli mukavaa ja kaikki oli hauskaa.

100. Nykyiset Valtiopelit.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

(jatkoa viimevietistä)

2. Parisuhde/Rakkaus: On mukava höpötellä ihastuksistaan, kun en oikein muillekkaan viitsi. Paitsi parhaimmalle kaverilleni. On mukava saada neuvoja toisilta, ja voi myös itse antaa neuvoja niille toisille. Hyödyllinen topa!

aw
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

1. Roolipeli D. Tarvitseeko minun todellakin kertoa syytä?

2. Kaikki Valtiopelit. Myönnetään, ne ovat muuttuneet aivan liian sotaisiksi.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

(jatkoa viimeviestistä)

3. Ulottuvuus 512: Koska ensimmäinen rope jossa olin. Tulee hyvät muistot mieleen, ja muutenkin hyvä aihe siinä ropessa. Ei muuta.

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Onneksi täällä ollaan AE:n jälkeen puhuttu tosi tietäväisesti Veepeestä. Mietitäänpäs nyt hetki. Te valitatte pelin tasosta. Te 3 olette ainoat, jotka siellä tosissaan roolatte! Vika on teissä! Silmät auki!

snʇıoɾɹıʞǝll∀

aw
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Oikeasti, Lucar? Ei ketään haitannut yhtään ennen kuin Jac tuli. Sinäkään et sanonut mitään siitä että koko peli meni pilalle ennen kuin Jac tuli.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat