Jekut ja jäynät.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ajattelin, että tällainen sopisi tänne, koska täällä ei ole tällaista. Tai en ainakaan löytänyt haulla...

No mutta kuitenkin, kertokaahan tänne niistä jäynistä, joiden uhreiksi tai valmistajiksi olette päätyneet!

Minulta pari jäynää: Laita vessanpöntän kannen alle makaroneja, ja odota, kunnes joku menee k*kalle. Silloin kun uhri istuu pytylle, makaronit roksuvat, ritisevat, raksuvat ja paukkuvat! Meinasin kuolla nauruun kun kuului veljeni ääni: Mikä hemmetin ääni toi on...?

Vielä yksi: Tämä on klassikko, mutta tämä on kannattavinta tehdä kaupungilla: Mene maantien viereen, etsin läheisin paikka, minne voit istahtaa. Laita puhelimeen äänentallennus, ja odota pari/ viisi minuuttia, ja mene takaisin kotiisi. Kun perheesi on menossa nukkumaan, niin laita puhelin piiloon, ja laita toistonappulan päälle jokin esine, ja laita puhelin varmuuden vuoksi laturiin. Mene nukkumaan, ja kohta kuuletkin autojen ja ihmisten ääniä puhelimestasi. Sillä tavalla voit ärsyttää kivasti isääsi, veljeäsi, siskoasi, tai kaveriasi! Mutta siinä kaikki tällä kertaa.

-Piirtäjä hemmo, maailman laiskin sohvaperuna-

PS: Keksin uuden sigin!

Kommentit (5)

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

On. Ei tänne keksi mitään kirjoiteltavaa. Kukaan ei jaksa kirjoittaa toisten tekemistä jekuista eikä omista jekuista. En osaa selittää tarkemmin, mutta ei ole tarpeeksi kiinnostava topic.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Valdonado
Seuraa 
Liittynyt25.5.2012

Ei tässä iässä enää jaksaa mitään tuollaisia jekkuja keksiä. Ihan kivalta jäynältähän toi kuulosti minkä tossa mainitsit.

Ja mun mielestä topicin idea on ihan hyvä, mutta en mä jekuta. (Ainakaan enään)

Vierailija
Daniel10

On. Ei tänne keksi mitään kirjoiteltavaa. Kukaan ei jaksa kirjoittaa toisten tekemistä jekuista eikä omista jekuista. En osaa selittää tarkemmin, mutta ei ole tarpeeksi kiinnostava topic.

Voi ei... Mutta ihan oikeasti, ettekö te keppostele? Joo, myönnän, en ole aikuistunut yhtään sitten 6- vuotiaasta saakka! Olen melkoinen pikkulapsi... Laittakaa modet lukkoon jos haluatte, tehkää miten haluatte.Tulipa vastustamaton halu PIIRTÄÄ! Menekin piirtämään. Moro!

-Iiirtäjä hemmo, maailman laiskin sohvaperuna- 

10 tähden kenraali
Seuraa 
Liittynyt1.3.2013

No mä oon laittanu vessassa sen käsisuihkun sen napin teipillä kiinni ja osottamaan altaan eteen. Ku joku pesee käsiään sieltä käsisuihkusta lentää vedet sen päälle. Äiti meni pesee käsiä ja sano" Mitä @£$€?!" hahahah :DD

-Sudenpentuvoimaa!-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat