Hautausmaa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Saako hautausmaalla nauraa toisten sukunimille?

Kommentit (8)

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

Sanon, että tämä on tähän asti ehkä turhin topa, jonka olen nähnyt. 

Ja mielestäni ei ole soveliasta nauraa hautausmaalla kenenkään sukunimille, jos naurat, niin pyydän sinua miettimään, miltä sinusta tuntuisi, jos jotkut tulisivat nauramaan haudallesi. Tämänkin olisit voinut kysyä offissa.

En varamodeile, mutta uskon, että modet pistävät tämän melko pian lukkoon.

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

Eikös tätä voisi kysyä Offissa?

Miksiköhän kukaan ei lue Valtiopelin sääntöjä, kaikki vaan tulee mukaan jollain miljardin ihmisen ydinasevaltioilla?

Paapoja
Seuraa 
Liittynyt17.12.2009
duck26

Ja mielestäni ei ole soveliasta nauraa hautausmaalla kenenkään sukunimille, jos naurat, niin pyydän sinua miettimään, miltä sinusta tuntuisi, jos jotkut tulisivat nauramaan haudallesi.

On sitä turhempiakin nähty... Ja jos joku tulee jonkun haudalle nauramaan, niin eipä se siellä haudassa maakavasta varmaan miltään tunnu... Veikkaan...

Save me from the dark.

Vierailija

Joo, hei kaikille tää ei ollu mun kirjottama vaan veli pääs koneelle, kun oli jääny auki. Näitä ei voi muuten nykyään poistaa tai muokata (Outoa)...

aw
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012
Paapoja
duck26

Ja mielestäni ei ole soveliasta nauraa hautausmaalla kenenkään sukunimille, jos naurat, niin pyydän sinua miettimään, miltä sinusta tuntuisi, jos jotkut tulisivat nauramaan haudallesi.

On sitä turhempiakin nähty... Ja jos joku tulee jonkun haudalle nauramaan, niin eipä se siellä haudassa maakavasta varmaan miltään tunnu... Veikkaan...

Mutta entä jos sen henkilön läheiset ovat siellä käymässä haudan luona? Vaikka eivät olisi, niin saisit silti itsesi näyttämään ääliöltä.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012
aw
Mutta entä jos sen henkilön läheiset ovat siellä käymässä haudan luona? Vaikka eivät olisi, niin saisit silti itsesi näyttämään ääliöltä.

Näin.

AkuAnkkaAkuAnkkaAkuAnkka
Joo, hei kaikille tää ei ollu mun kirjottama vaan veli pääs koneelle, kun oli jääny auki. Näitä ei voi muuten nykyään poistaa tai muokata (Outoa)...

Kuinkahan monta kertaa tämä selitys on kuultu.:D Aina jostain takavasemmalta livahtaa kaveri/pikkuveli/kultakala, joka ekana tulee Akkarin sivuille tekemään turhan topicin, kun kone jää vartioimatta.

Lukkoon menee.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat