mun keskusteluihin ei pyst postaamaa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

miksi?????????????++???????+++?

Kommentit (15)

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

Ensimmäiseksi, en tiedä tarkoititko "Postaamista", vaiko "Poistamista", mutta neuvoni on, että älä tee topaa, vaan mene Off-topiciin, se on jo kauan ollut aa.fi:n yleinen keskustelupaikka, joten voit kysyä asiat siellä.

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011
duck26

Ensimmäiseksi, en tiedä tarkoititko "Postaamista", vaiko "Poistamista", mutta neuvoni on, että älä tee jokaisesta kysymyksestä topaa, vaan mene Off-topiciin, se on jo kauan ollut aa.fi:n yleinen keskustelupaikka, joten voit kysyä asiat siellä.

Fiksattu.

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

Niinkuin mihin? Tähänhän on tullut jo vastauksia.

PS. Jos teet tuollaisia topiceja, saatat joutua hetkeksi porttikieltoon. Niin lukee säännöissä.

Miksiköhän kukaan ei lue Valtiopelin sääntöjä, kaikki vaan tulee mukaan jollain miljardin ihmisen ydinasevaltioilla?

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

Anteeksi, minun mokani. :)

No, tässä asiassa en voi auttaa, suosittelisin sinun käyvän Off-Topicissa, jonka löydät Keskustelusta, tarkemmin Pulinat-osiosta, siellä voit kysyä käytännön kysymyksiä ja kertoilla esimerkiksi päivästäsi yms.

Valdonado
Seuraa 
Liittynyt25.5.2012

Elikkäs mitä olen noita sun vanhoja keskustelujasi katsonut, ne on lukotettu, eli sinne ei voi enää kirjoittaa. Tässä selitys.

Miksi ne on lukotettu?

Siksi, että keskustelusi aihe on sellainen, josta on jo keskustelu pystyssä, tai se rikkoo muuten Keskustelualueen sääntöjä. Esimerkkinä sinun "Pulina-topik" on lukotettu, koska se on täysin identtinen Off-topicin kanssa.

Toivottavasti ymmärsit.

Tuplis
Seuraa 
Liittynyt5.8.2012
Rapkissa

Olin jo valmis nauramaan kun veikkasin Valdonadon viestin jälkeen että kysyt mikä on Off-topic. Mutta ei sitten.

Reilua... ;D

sigga
Seuraa 
Liittynyt5.7.2010

Minä en vieläkään tajua mikä on tämän topicin aihe.Raheram voisi myös kirjoittaa selvemmän aluitusviestin, koska suurin osa niistä jotka ovat nähneet tämän topicin ovat varmaan samaa mieltä.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat