Mikrovaltiot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko täällä muita mikronationalistejä?

Mikrovaltiot ovat kuin pieniä valtioita, joita ei ole tunnustettu. Ne saattavat olla joko vakavia tai vitsillä perustettuja.

Lisätietoa: h ttp://fi.wikipedia.org/wiki/Mikrovaltio

Minulla on oma, sen nimi on Halmatian kuningaskunta. Se sijaitsee huoneessani, eikä siihen toistaiseksi kuulu minun lisäksei muita. Nettisivut sille tulee myöhemmin.

Haluatko perustaa oman. Se on helppoa, ja ilmaista, etkä tarvitse siihen juuri mitään: h ttp://fi.wikibooks.org/wiki/Mikrovaltion_perustaminen

Sivut

Kommentit (75)

Vierailija
turhamies15

Wow, hyvä kansallislaulu, sinä soitit piuanoa, why?

En oikeastaan soittanut sitä, tein tietokoneella, mutta kiitos kehuista.

Vierailija
Valdonado
Kolajuoja

Tässä topicissa voineepi hotaa myöskin aa.filäisten mikrovaltioiden diplomatiat

--------------------------------------

http://(ota tämä pois välistä)www.youtube.com/watch?v=JSf6nEfdk70

tuossa Halmatian kansallislaulu.

Todella hieno, onko itse säveltämä?

PS. Yläpeukutin videotasi. Ja kommentoin. Käykää katsomassa. ;)

On itsesäveltämä. Kiitos kehuista!

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Voisi ehkä tehä olohuoneeseen metrinpitusen valtio.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Vierailija
ukuku

Kun eräs luokkalaisemme ehdotti mikrovaltion perustamista, opettajamme sanoi, että Suomen lain mukaan Suomen alueiden valtaaminen on laitonta. :P Mutta Halmatiahan taisi olla ainakin puoliksi vitsi?

Kyllä tuo on hieno kansallislaulu, ja tuo Halmatian lippukin on aika hieno :)

Luulisin, ettei meidän ovelle tule sanomaan, että täällä on vallattu Suomen alueita. Sitä paitsi Suomi saisi ihan helposti tämän vallattua takaisin.

Oku Ankka
Seuraa 
Liittynyt26.3.2012

Jaa-a... Olen oikeastaan jo 6 vuotiaana alkanut "leikkimään" että omassa talossani olisi 15-20 "valtiota" jotka taistelisivat, neuvottelisivat ja muuta tekivisivät keskenään enkä ollenkaan ole tähän päivään asti tiennyt että joku muukin tekee samantyyppistä hommaa. Wau! Täytynee hiukan parantaa sytheemiä niin voisin jopa saada pystyyn yhden mikrovaltion...

/Ja muutes hieno kansallislaulu Kolajuoja!

Vierailija
Oku Ankka

Jaa-a... Olen oikeastaan jo 6 vuotiaana alkanut "leikkimään" että omassa talossani olisi 15-20 "valtiota" jotka taistelisivat, neuvottelisivat ja muuta tekivisivät keskenään enkä ollenkaan ole tähän päivään asti tiennyt että joku muukin tekee samantyyppistä hommaa. Wau! Täytynee hiukan parantaa sytheemiä niin voisin jopa saada pystyyn yhden mikrovaltion...

/Ja muutes hieno kansallislaulu Kolajuoja!

Kiitos :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat