tyly vastaanotto uusille viesteille

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minulle kävi kerran näin:"Minulta poistettiin monta,monta viestiä.SEN SEURAUKSENA tein tämän topicin ja toivoisin ettei tätä lukoteta tai poisteta,koska en sano tätä negatiivisellä tavalla,ainakaan omasta mielestäni.Mutta asiaan.Minusta viestejä poistetaan aika paljon tällä foorumilla ja en loukaannu siitä että niin käy,mutta en myöskään pidä siitä.Niinpä päätin että perustan uuden topicin ja toivon että se menestyy hyvin.Sen topicin nimi on:"Tyly vastaanotto uusille viesteille"jossa saa puhua ihan mistä vaan paitsi loukkaavista asioista esim kiroilusta,haukkumisesta ja muusta sellaisesta.Tämä topic on siis sitä varten,että voi puhua asiasta kun asiasta.TOIVOTAN HYVIÄ KESKUSTELUJA!:)

Kommentit (11)

Eliteist
Seuraa 
Liittynyt14.9.2011

Ei niitä poisteta ilman syytä. Lue tämä "Hiidenkirnu"n viestistä lainaamani osa:

Lainaus:

Ilmeisesti topicin tekijä on myös ymmärtänyt hieman topicien tasosta hieman jotakin. Nuo myöhemmin tehdyt topicit oli jo osa ihan ok tasolla, kuten se ankkojen suomenkiertue, mutta ne oli kaikki väärässä osiossa! Me modet emme pysty valitettavasti tällä hetkellä topiceja siirtelemään osiosta toiseen, joten on helpompaa, kun vain nuo poistetaan ja sitte voi tehdä topicin oikeaan osioon niin halutessaan, jos se on järkevä idea.

Eli olet tavallaan jo keskivertokäyttäjä. Voit siitä olla iloinen.

okei...

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

Yritän nyt neuvoa sinua mahdollisimman hyvin. Mutta ensiksi ihmettelen, että kuuluuko tässä keskustella näistä viesteistä joita poistetaan, kun tuossa lopussa sanoit että asiasta kuin asiasta. Sittenhän tää muistuttaisi Offia. Vai tarkoititko sitä, että asiasta kuin asiasta tässä aiheessa. No, antaa olla. Viestejä poistellaan esim. siksi että uudet käyttäjät eivät vielä ymmärrä kaikkea tässä foorumissa, ja he tekevät ekaksi esim. topicin: ``Hei, olen Lassi``. Tällaiset turhat ja sisällyksettömät topicit poistetaan tai lukotetaan. Sinäkin pistit sinne esim. sellaisia viestejä kuin: Eikö se ole valtopeli 5, tai: Kiitti kun autoit minua. Jos nämä viestit olivat kaiken lisäksi esim. jossain ropessa tai muuten väärässä topicissa, ne ainakin poistettiin. Turhien viestien lähettely on yleistä uusille käyttäjille, ja sitä sanotaan spämmiksi. Minäkin spämmäsin kun olin uusi, kun en vielä tiennyt sääntöjä. Toivottavasti tämä auttoi jotain.

PS. Muistathan aina pistää topan oikeaan osioon. :D

PPS. Modet, sori jos varamodeilin, mutta koska teitä näkyy niin vähän täällä niin tahdoin vain neuvoa.

Miksiköhän kukaan ei lue Valtiopelin sääntöjä, kaikki vaan tulee mukaan jollain miljardin ihmisen ydinasevaltioilla?

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Niitä viestejä, jotka noissa poistetuissa topiceissa oli niin ihan ymmärrettävästihän ne nyt poistettiin, kun olivat väärässä osiossa! Ei ne viestit ja topicit poistu, jos ne ovat oikeassa osiossa ja liittyvät aiheeseen. Mikäli yhdessä osiossa on paljon sinne kuulumattomia topiceja, hautautuu kaikki osioon kuuluvat topicit noitten alle ja ne osiot on juuri sitä varten, että siellä on kaikki aiheeseen liittyvät topicit. Se ei näytä hyvältä muutenkaan, jos topicit ovat väärässä osiossa. Eikä niitä muutenkaan löydetä silloin niin helposti myöhemmin. Foorumilla on oltava jonkinlainen järjestys ja sitä me modet vain yritämme täällä pitää yllä ja pitää paikkaa siistinä sekä viihtyisänä kaikille. Se voi tuntua varsinkin uudelta käyttäjältä tylyltä, mutta siihen täytyy vain tottua. :) Emme me mitään hyvää topicia poistaisi, jos se vain olisi oikeassa osiossa (kun emme pysty niitä siirtämään osiosta toiseen) tai hyviä viestejä, jos ne liittyisivät aiheeseen. Ei me täällä olla teitä härnäämässä. :)

Edelleen sanon kuitenkin, että katso sitä mihin osioon topicin teet, neuvoin sinua jo aiemmin tässä.

Lainaus:
Muista siis aina uutta topicia tehdessä katsoa, että topic menee oikeaan osioon. Topic menee oikeaan osioon, kun menet ensin siihen osioon, mihin topic kuuluu, esim. hannun onni liittyy hahmoihin niin se kuuluu hahmot osioon. Mentyäsi oikeaan osioon, vasta sitten painat "aloita uusi viestiketju" -nappia. Näin topicit menee oikeaan osioon, jolloin ne varmaankin löydetäänkin helpommin. :) Nettisivut osioon, kun kuuluu vain näihin nettisivuihin liittyvät asiat.

Meidän työstä voi jakaa palautetta sille kuuluvassa topicissa:

https://www.akuankka.fi/keskustelu/22927/ketju/mielipiteita_modejen_lukotus_selityksista_ja_syist

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija
dipsy

Yritän nyt neuvoa sinua mahdollisimman hyvin. Mutta ensiksi ihmettelen, että kuuluuko tässä keskustella näistä viesteistä joita poistetaan, kun tuossa lopussa sanoit että asiasta kuin asiasta. Sittenhän tää muistuttaisi Offia. Vai tarkoititko sitä, että asiasta kuin asiasta tässä aiheessa. No, antaa olla. Viestejä poistellaan esim. siksi että uudet käyttäjät eivät vielä ymmärrä kaikkea tässä foorumissa, ja he tekevät ekaksi esim. topicin: ``Hei, olen Lassi``. Tällaiset turhat ja sisällyksettömät topicit poistetaan tai lukotetaan. Sinäkin pistit sinne esim. sellaisia viestejä kuin: Eikö se ole valtopeli 5, tai: Kiitti kun autoit minua. Jos nämä viestit olivat kaiken lisäksi esim. jossain ropessa tai muuten väärässä topicissa, ne ainakin poistettiin. Turhien viestien lähettely on yleistä uusille käyttäjille, ja sitä sanotaan spämmiksi. Minäkin spämmäsin kun olin uusi, kun en vielä tiennyt sääntöjä. Toivottavasti tämä auttoi jotain.

PPS. Modet, sori jos varamodeilin, mutta koska teitä näkyy niin vähän täällä niin tahdoin vain neuvoa.

Kyllä,sanoin niin JA SE PITÄÄ PAIKAANSA.Minä  tarkoitin että topicissa voi keskustella esim topicin otsikosta tai jostain muusta.

Vierailija
Terveisiä Ankkalinnasta

Ehkä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????????????????

mitä tarkoitat HUUTO JA KYSYMYSMERKEILLÄ?

sigga
Seuraa 
Liittynyt5.7.2010
LassiLiimatainen
Terveisiä Ankkalinnasta

Varmaan huuto ja kysymysmerkkejä.

Vierailija
sigga
LassiLiimatainen
Terveisiä Ankkalinnasta

Niin,mutta miksi hän kirjoittaa niitä niin paljon

sigga
Seuraa 
Liittynyt5.7.2010
LassiLiimatainen
sigga
LassiLiimatainen
Terveisiä Ankkalinnasta

Niin,mutta miksi hän kirjoittaa niitä niin paljon

Ehkä hän haluaa tehdä näkyvämmän viestin jostain tuntemattomasta syystä.

sigga
Seuraa 
Liittynyt5.7.2010
dipsy

Minäkin spämmäsin kun olin uusi.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kuten sanoin jo aiemmassa viestissä niin jatkossa modejen toimintaa voi kommentoida sille kuuluvassa topicissa. Ei jaeta tätä keskustelua moneen paikkaan. :)

https://www.akuankka.fi/keskustelu/22927/ketju/mielipiteita_modejen_lukotus_selityksista_ja_syist

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat