Musikkiraati

Seuraa 
Liittynyt18.2.2011

Tämä keskustelu on "Hiidenkirnun" pyynnöstä tehty uusi versio pulinoihin tekemästäni Musiikki raati keskustelusta.:-)

Säännöt:Ensin 5-10 laittaa you tubesta tai jostain osoitteen pitämästään kappaleesta.Sitten kappaleet arvostellaan 1-10 perustelun kanssa ja katsotaan kuka voittaa jne...Eli osoitetta laittaessanne ottakaa https:// osoitteen alusta pois että siitä ei tule linkkiä,koska keskustelujen säännöissä kielletään linkit Aku Ankan nettisivujen ulkopuolelle.Eli kopioikaa ja liittäkää osoite.Esimerkki:www.akuankka.fi/keskustelu/uusi_ketju/16/alue/pelit_ja_leikit(tämän keskustelun osoite).

Arvostelu vaiheessa OMAA EI SAA ARVOSTELLA.

Sivut

Kommentit (297)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Viimeksi englantia, nyt suomea mielestäni parhaalta suomalaiselta bändiltä. Valinnanvaraa olisi heittää omasta mielestä tähän vaikka kuinka monta biisiä, mutta tyydyn nyt yhteen legendaarisempaan. Harmillisesti biisin musavideo on tubesta kokonaan hävinnyt. :(

www.youtube.com/watch?v=yQ0CPvoXhRU

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Niin, siis siinä 5-10 kappaleen välillä voi äänestää milloin haluaa, ettei tarvitse odottaa siihen asti, että 10 kappaletta on täynnä. 

ABBA - The winner takes it all

Nostalginen ja legendaarinen kappale. Laulajalla on todella kappaleeseen sopiva ääni, joka tulee kertsissä parhaiten esille. Mukavan menevä kappale, jossa on hienot sanat. 9+

Esa Pakarinen - Lentävä kalakukko

Ei ainakaan mitään massapopitusta. Voin kuvitella tämän soivan jossakin vanhan ajan markkinoilla. Hauskat sanat, kiva vanhan ajan kappale. 8

Egotrippi - Matkustaja

Todella tuttu kappale. Hyvät sanat, musiikkivideo ehkä hieman tylsä kun kuvataan pelkkää bändiä. Ihan kiva, mutta en jaksaisi kuunnella monta kertaa putkeen. 8+

Portal 2 - Want you gone

Omalaatuinen ainakin. Kiva kuunnella välillä vähän tällaista normaalista poikkeavaa musiikkia. Musiikkivideokin on massasta poikkeavaa. En tiiä miten suhtautuisin tuohon lauluääneen, ihan kiva mutta vähän ärsyttävä samalla. 7

Apulanta - Ei yhtään todistajaa

Apulanta on hyvä bändi, jonka musiikkia välillä kuuntelen. Tää biisi kuitenkaan ei kuulosta tutulta. Voi itse tulkita, mitä sanat meinaavat. Ihan peruskauraa, ei mikään erityisen hyvä mutta ei surkeakaan. Vähän mitäänsanomaton biisi mulle. 7+

Nightwish- Wish I had an angel

Mahtavat äänet Tarjalla ja Marcolla kyllä on, varsinkin kertsi on mahtava. Mii like. Tosi voimakas ja melodinen kipale. Musiikkivideo sopii hyvin kappaleeseen. 9

Bon Jovi - Always

Taas tosi tuttu laulu tutulta esittäjältä. Musiikkivideota en olekaan nähnyt ja ajattelin sitä kyllä vähän erilaiseksi, mutta pikku hiljaa sen ajatus valkeni mullekkin : D. Tosi hyvä ääni Bon Jovilla on, ainoa oikea laulamaan tätä kappaletta. 9

Jukka Poika - Älä tyri nyt

Kiva letkeä rallatus, jolla on hyvä ja ajankohtainen sanoma. Musavideo ei ole mikään erikoinen. Kyllähän tätä kuuntelee. 

Cheek - Jossu ft. Jukka Poika

Enpä oo ennen tätä kuullut, näyttääkin olevan aika uusi kappale. En itse räpistä liiemmin välitä, onneksi koko kappale ei ollut sitä. Kivasti yhdistelty vanhaa ja uutta (Taikapeili - Jos sulla on toinen). Musavideo ihan taitavasti tehty. Ei tämäkään kappale herättänyt mussa mitään ihmetystä. 8-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat