Aku Ankan Juhlasarjat 1-10

Seuraa 
Liittynyt3.1.2013

Tein tämmöisen juhlasarjoihin liittyvän topicin. Eli Carl Barksin kymmenosainen kirjasarja. siis yleistä Keskustelua juhlasarjoista. Onko sinulla niitä, jos on niin mitä? Mikä niistä on suosikkisi? kaikkea saa laittaa. Hieman tietoa sarjasta:

* Jokaisen kymmennen kirjan kansi on jokin Barksin öljyvärityö

*  jokaisen kirjan alkusivuilla on Barksin elämää käsittelevä artikkeli

*  Juhlasarjoja ilmestyi kauppoihin vuosina 1991 - 2000. Nykyään niitä saa vain divareista

* Sivuja juhlasarjoissa on yleensä n. 170

Omat juhlasarjani ovat: 2, 6, 8 & 10. Aion pian ostaa kolmannen. Mielestäni paras kaikista on 7. Siinä on paljon hienoja seikkailuja.

Lähteet: Wikipedia

Kommentit (12)

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

Hyvä topic. Minulla on vain Juhlasarjat 4, kun niissä ei mun mielestä niin hyviä sarjoja ole. Sain vitosella divarista, kun oli muka jotenkin huonokuntoinen. Vaikka en sitä ehkä lue, aion kuitenkin säilyttää sen. Saattaahan se 10-20 vuoden päästä olla jo arvokaskin. :D

Miksiköhän kukaan ei lue Valtiopelin sääntöjä, kaikki vaan tulee mukaan jollain miljardin ihmisen ydinasevaltioilla?

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

En omista niitä, mutta olen kyllä lukenut.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Raha Reiska 01
Seuraa 
Liittynyt3.1.2013
dipsy

Hyvä topic. Minulla on vain Juhlasarjat 4, kun niissä ei mun mielestä niin hyviä sarjoja ole. Sain vitosella divarista, kun oli muka jotenkin huonokuntoinen. Vaikka en sitä ehkä lue, aion kuitenkin säilyttää sen. Saattaahan se 10-20 vuoden päästä olla jo arvokaskin. :D

Olen lainannut kirjastosta senkin. Mielestäni se oli ihan hyvä, mutta sehän on makuasia. :) Itse tykkäsin eniten siitä viimeisestä sarjasta. (Yksin rämemetsässä 24s)

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

Ostin tänään(tavallaan sain ilmaiseksi, koska ostin vaihdossa)25€:n Aku Ankan Juhlasarjat 1:n. Olihan tuo ihan hyvä paikka tuo Lukuhetki.fi, mutta oli kyllä aika kallista. Voisit kokeilla, jos löydät näistä jotain:

antikvariaattimakedonia.fi

antikvariaatti Ensipainos Oy

Miksiköhän kukaan ei lue Valtiopelin sääntöjä, kaikki vaan tulee mukaan jollain miljardin ihmisen ydinasevaltioilla?

TPN
Seuraa 
Liittynyt30.1.2010

Mulla on kaikki juhlasarjat, ne on alkuperäisissa Barks-koteloissa, punainen ja sininen.

Myyn jos joku haluaa ostaa, halvalla ei lähde :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat