Kummasta luopuisit mielummin?

Seuraa 
Liittynyt3.1.2013

Eli tämmöinenkin saattaa löytyäkin jostain pohjamudista, mutta teen nyt uuden.

Eli säännöt ovat sellaiset, että kysytään kummasta normielämään liittyvästä asiasta luopuisit mielummin. Saa olla kuten myös vaikka, että nukkuisitko yön ilman tyynyä vai peittoa? Eli kysymys jossa pitää valita jostain aiheesta jompikumpi pois. Muistakaa PERUSTELLA! Eli tässä on perustelut, ei vain vastaus. Muista myös että kysymysten on liityttävä toisiinsa, eli ei mitään: Luopuisitko Aku Ankasta vai Tv:stä.

Pieni esimerkki:

Lainaus:
Käyttäjä 1: Luopuisitko mielummin ruoista  vai juomista?

Lainaus:
Käyttäjä 2: Ruoista, koska janoon kuolisi nopeammin... luopuisitko mielummin kengistä vai hatusta

Lainaus:
Käyttäjä 3: Hatusta koska... (Perustelut ja uusi kysymys)

Eli näin toimii. Ensimmäinen kysymys:

Luopuisitko mielummin Akusta vai Mikistä?

Sivut

Kommentit (283)

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Aluksi, loistava topic!

Karkeista, koska olen perso kokikselle.

Next: Videopeliajasta vai tietokoneajasta?

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Joulusta en haluaisi luopua, mutta nimpparini on Juhannuksena(Ei, mikään juhannuksena nimpparina oleva nimi ei ole minun. Nimpparini vain on juhannuksena.)

Next: Kaikista tavaroistasi vai kaikista ystävistä ja perheestäsi?

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

Taskareista.

Suomesta vai Ruotsista?(maana)

Miksiköhän kukaan ei lue Valtiopelin sääntöjä, kaikki vaan tulee mukaan jollain miljardin ihmisen ydinasevaltioilla?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat