Blogit

Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Tein tällaisen sitten ajankuluksi, kun en muutakaan tekemistä keksinyt.

Keskustelua siis blogeista, muistakin kuin lukijablogeista. Onhan täällä Toimituksen turinat ja Sivusilmälläkin. Mitä mieltä esimerkiksi olette Toimituksen turinoista? Ovatko ne turhia vai luetko niitä mielenkiinnolla? Voisiko Sivusilmällä-sepitykset jättää pois? 

Toimituksen turinoissahan toimitus yleensä kertoo jostain ajankohtaisesta aiheesta, kuten nyt vaikkapa Rosa-kesästä. Myös joistakin tarinoista on kerrottu tarkempaa tietoa, kuten vaikkapa Arild Midthunin Sankarilliset soinnut tarinasta he kertoivat yksityiskohtia, ja kaikenlaisia viittauksia milloin mihinkin. 

Sivusilmällä taas ei ole Toimituksen kertomia sepityksiä, vaan joidenkin muiden. Viimeksi esimerkiksi Ville Keynäs ja Anu Partanen kertoivat siitä millaista on kääntää Aku Ankka-tarinoita.

Luikjablogit kaikki tietävätkin, tai sitten eivät. Kuka vain, joka on tänne rekisteröitynyt, voi varata blogivuoron. Blogivuoron aikana hän voi kertoa miten alkoi lukea Aku Ankkaa, lempihahmonsa tai jotain muuta vastaavaa.

Saatta olla turha topic, mutta katsotaan nyt...

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Kommentit (2)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

On jotenkin huvittavaa, että aikoinaan valitettiin ettei Toimitus kirjoita blogeja, mutta nykyisin todella harva kommentoi yhtään mitään Toimituksen bloggauksiin. Lähinnä kommentteja saa lukijablogit. Toimitus kuitenkin heittää ilmaan monenlaisia kysymyksiä liittyen johonkin asiaan blogissaan, joten luulisi käyttäjien jotakin noihin heittävän vastaukseksi. Ennen oli todellakin aika, jolloin Toimitus ei kirjoittanut blogeja ja sitä ennen kertyi suuri määrä kommentteja heidän blogeihinsa. Nytten heidän ryhdistäydyttyä hienolle tasolle ei kommentteja näy, lukeeko porukka Toimituksen mietteitä ollenkaan? Mun mielestä on ainakin ihan hyvää luettavaa. Sivusilmällä blogitkin ovat hyviä, vaikka niitä ei hirveästi kyllä ole näkynyt. :)

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Kyllä minä ainakin odotan aina innolla että Toimitus julkaisee uuden blogin, ja joskus niitä kommentoinkin. Jos aihe on vain tarpeeksi kiinnostava, niin kyllä minä ainakin kommentoin. Mutta minusta esimerkiksi Nimipäivä- ja vähän muitakin sankareita on sellainen blogi, johon ei oikein mitään kommentoitavaa keksi. Enkä ole edes katsonut voiko sitä kommentoida. Kaikkia blogeja kun ei voi kommentoidakkaan. Tai siis Toimituksen mukaan osat ovat artikkeleja tai jotain ja siksi niitä kaikkia ei voi kompata. 

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat