Sammon-salaisuus

Seuraa 
Liittynyt16.6.2011

Minulla on kovakantinen kirja minkä nimi on Sammon-salaisuus ja muita Don Rosan parhaita. Minulla on myös Auringon-poika Don Rosan sarjakuvia. Kun katson Auringon-poika Don rosan sarjakuvia kirjaa ja toista mainitsemaani kovakantista kirjaa. Niiden fontit näyttävät erillaisilta. LIITTYKÄÄ IHMEESSÄ KESKUSTELUUN JA NAUTTIKAA!!!!!

Kommentit (6)

akufan123
Seuraa 
Liittynyt25.4.2010

Nii 50-70-luvuilla oli semmonen fontti mikä näytti kirjoituskoneella tehdyltä, 80-luvulta 90-luvun puoliväliin oli semmoinen fontti niin kuin ja muita Don Rosan parhaita-kirjoissa. Sitten tuli tämä nykyinen.

Eli siis luulen että ne kaksi tarinaa on tehty eri aikoihin (auringon poika oli muistaakseni yksi rosan ensimmäisistä sarjoista) ja siksi niiden fontit ovat erilaisia.

Whee
Seuraa 
Liittynyt23.8.2012

akufan123; 50-luvulla Aku Ankkojen tekstit oli kyllä tekstausta. 60-luvulla vasta tuli konekirjoitus.

Lehtien ja kirjojen tekstityksiä ei voi vertailla keskenään, koska ne ovat kokonaan eri painotuotteita. Muutenkin noiden kahden kirjan julkaisujen välissä on ehtinyt vierähtää toistakymmentävuotta niin painotekniikka on kehittynyt sinä aikana.

mirojoel; 50-luvun ankoissa värit olivat paremmat kuin nykyisissä julkaisuissa. Niistä jouduttiin luopumaan 60-luvun taitteessa kun ne sisälsivät myrkkyjä.

mirojoel
Seuraa 
Liittynyt16.6.2011

Sitä paitsi, en minä usko että 80-luvulta 90-luvun puolivälissä oli vielä olemassa semmoinen fontti niin kuin ja muissa Don Rosan parhaissa-kirjoissa.    

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat