Kuulokkeet

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

En tiedä syntyykö tästä keskustelua, mutta täällä voi siis kysellä kokemuksia erilaisista kuulokkeista tai käydä vain ihan yleistä keskustelua niistä. Eli ihan mistä vain kuulokkeista eli esim. PS, Xbox, PC, Puhelimet, Tabletit jne. Aloitetaan! :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Itselläni on PS3:selle Turtle Beachin P11 kuulokkeet. Ovat olleet minulla joku 4 kuukautta ja olen todella tyytyväinen niihin. Äänenlaatu on todella hyvä ja ovat mukavat korvilla, pitkiinkin pelisessiohin. Kannelmäen Prismassa maksoivat noin 70€ ja ovat olleet sen arvoiset.

Onkos kenelläkään kokemusta Beatsin Solo HD kuulokkeista? Itse olen ajatellut ostaa ne, sillä nyt on vain nämä nappikuulokkeet, jotka tulivat tämän iPhone 5:n mukana. Nappikuulokkeet alkavat painaa aika ikävästi korvaan, kun pitkään kuuntelee. Gigantissa ilmeisesti halvin hinta ja on 169€, mutta ei haittaa minua, kun on tullut säästettyä, mutta jos jollain on kokemuksia niin olisi mukava, jos kertoisi.

Kommentit (13)

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

En nyt kyllä oikein ymmärrä mitä keskustelua kuulokkeista saa aikaiseksi. Puhelinten kuulokkeista voi puhua Puhelin-topassa ja pelikonedien kuulokkeista Pelit-topassa.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Yuk7on
Seuraa 
Liittynyt22.3.2012

tää vois olla yleisesti äänentoistolaitteet- topic :)

Multa löytyy tällänen Turtle Beachin peliheadset. Ihan hyvä on, parempiakin on nähty. Johto vaan ikävästi on irtoamaisillaan, on pitäny teipata.

Hyvää iltaa.

T3
Seuraa 
Liittynyt17.7.2009

Itselläni Urbanears Bagis, ostin koska puhelimen matkassa tulleet kuulokkeet hajosivat. Äänenlaadusta sen verran, että päihittävät nämä PC:ssä kiinni olevat Logitechin halpiskuulokkeet helposti. Tosin bassotoistoa ei paljoa ole. 

SyntaxError
Seuraa 
Liittynyt20.6.2013

Itse käytän pc:llä pelatessani Coloudin Hello Kitty -kuvioisia (:3) kuulokkeita, jotka on yllättävän hyvät siihen nähden että ostin ne parilla kympillä ebaysta. Hankinnassa ois kyllä razerin headset tai vastaava.

Vierailija

Ostin sitten nuo Beatsit, mutta en tota Solo HD mallia vaan Studio mallin. Tuntui vain niin paljon paremmalta korvassa tuo Studio. Loistava äänenlaatu ja bassokin on huippuluokkaa. Taustamelunvaimennus toimii uskomattoman hyvin ja, kun sen pistää päälle painamalla vain oikean puoleista kuulokketta, ei kuulee melkein yhtään taustalta kuuluvia ääniä.

Paketti on todella käytännöllinen ja sisällä on helppo säilyttää kaikki johdot sunmuut. Suojakotelo on hyvä ja sinne mahtuu laittamaan myös johdot. Se on aika kova ja suojaa kuulokkeita, jos ne tippuvat.

Myös johdot ovat hyvin suunniteltu ja varsinkin iPhoneen, sillä johdosta voi säätää äänenvoimakkuuden ja pauseen. Sillä voi myös vastata puheluun.

Hintaa oli Gigantissa 248€, joka oli alueellani halvin. Kuulokkeet ovat aivan loistavat ja suosittelen niitä kaikille.

Raha Reiska 01
Seuraa 
Liittynyt3.1.2013

Nuo Applen  uudet Earlpodit ovat kyllä aika hyvännäköisiä, kaikki hyvät toimminnot, hyvä äänenlaatu ja kaikki herkut mukana. Hintakaan ei ole päätähuimaava, Gigantissa vain 28€! Suunnitelenkin niiden ostamista.

Vierailija

Onnistuin siis reilun vuoden käytön jälkeen särkemään vanhat, kirpputorilta kahdella eurolla ostetut kuulokkeet. Ne tietenkin ensin pirtulla puhdistettiin. Ei meillä itketä. Olivatpahan täyttä roskaa, mutta kyllä niillä pärjäsi. Taitaa olla ihan oikeiden kuulokkeiden osto paikallaan. PC:llehän ne olisi tarkoitus hankkia.

laehpS
Seuraa 
Liittynyt14.6.2013

Mulla on Creative Fatal1ty Gaming Headset ja Tabletilla käytän vanhoja kuulokkeitani (Jotka on keskeltä katki, toiseen korvaan ei kuulu mitään ja mikki on rikki = Hyvät kuulokkeet)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat