miksi otitte teidän profiili-nimet?

Seuraa 
Liittynyt9.6.2013

Mä otin nimen labradori nala, koska olen koira hullu, ja mun koiran nimi on nala ja se on labradorinnoutaja:)

*haukuntaa*

Kommentit (8)

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Tällainenkin topic on muistaakseni.

Älä tee samoja topia vaikka kuinka haluaisit tehdä, eikä sinua haittaisi vaikkka ne lukotetaan. Muita turhat topat haittaa. Ainakin modeja, koska heille tulee lisää töitä ;)

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Tuplis
Seuraa 
Liittynyt5.8.2012

Lainaus:
Daniel10: Tällainenkin topic on muistaakseni.
Niin on. Mutta itse tulin lähinnä tänne kirjoittamaan, koska alkuperäistä en jaksa etsiä alkuperäistä topaa. tuplanolla392 käyttäjäkänimeni tulee Aku Ankan taskukirja 392 numerosta. Se on Tuplanolla ja Olympoksen arvoitus. tuplanolla392 käyttäjänimeni tulee siitä. Silti mielestäni pelkkä Tuplis olisi parempi.

labradori nala
Seuraa 
Liittynyt9.6.2013
Daniel10

Tällainenkin topic on muistaakseni.

Älä tee samoja topia vaikka kuinka haluaisit tehdä, eikä sinua haittaisi vaikkka ne lukotetaan. Muita turhat topat haittaa. Ainakin modeja, koska heille tulee lisää töitä ;)

en tiennyt sitä, mun mielestä se toinen topic oli miks otitte teidän profiili kuvat,

eikä miks otitte teidän profiili nimet

mutta ihan miten vaan;)

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

Olisin ottanut paremman nimen, mutta syötin ainakin tusinan nimiä, ja koska mikään ei kelvannut, äitini keksi että dipsyä ei varmaan vielä ole, eikä sitä ollutkaan. Siis tahtoisin olla parempiniminen, ja olen keksinytkin jo nimen jota ei vielä ole, ja aion luoda sillä uuden käyttäjän.

Miksiköhän kukaan ei lue Valtiopelin sääntöjä, kaikki vaan tulee mukaan jollain miljardin ihmisen ydinasevaltioilla?

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat