Kyä viksup päriää murre-albumi Tampereen murteella nääs

Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Hyvä albumi ja lähes kaikki tarinat Barksin. 9 kuitenkin arvosanaksi, kun siitä tuntui puuttuvan jotain.

Kommentit (15)

Vierailija

Olihan se ihan hyvä. En omista sitä mutta olen lukenut. Enemmän tykkään kyllä ihan tavallisista julkaisuista kuin murre-albumeista.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Hyvä albumi ja lähes kaikki tarinat Barksin. 9 kuitenkin arvosanaksi, kun siitä tuntui puuttuvan jotain.

Olen samaa mieltä.

Vierailija

mac ducky kirjoitti:Minulla on vain se suomenkielisenä versiona eli Yrittänyttä ei laiteta.

Samma här. :D

Murteista mul oon vaan stadinväännös.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Salwer1st/ kirjoitti:Hyvä albumi ja lähes kaikki tarinat Barksin. 9 kuitenkin arvosanaksi, kun siitä tuntui puuttuvan jotain.

Korjaus: Kaikki tarinat Barksin. Miten minä tuommoisen valeen olen edes päästänyt ulos?

Vierailija

Murrealbumit on rasittavia kun niiden lukeminen on työlästä. Ainakin Tampereen, Savon ja Karjalan murteen lukeminen on rasittavaa.

Vierailija

juu meillä on tuo Kyä viksup päriää murre-albumi. se on ihan hyvä, mutta sitä on vähä vaikee ymmärtää ku ei oo asunu kymmenee vuotee tampereella.

Vierailija

En omista juuri tuota murre-albumia, mutta minulla on Savon murteella kaksi albumia.

PuhuvaKissa-Unohtakaa Puhuva Koira

raivo_ankka
Seuraa 
Liittynyt10.11.2009

Kyllä minulla on yksi Murre-albumi, mutta mieluiten luen sarjakuvia omalla murteellani, joka on lähellä Etelä-Karjalan murretta, (mie,sie,työ,hyö jne.) tai sitten ihan Suomen kirjakielellä. Meillä on myös yksi virolainen Aku Ankka. Oikein hauskaa luettavaa.

-r_a, raivoa jo vuodesta 99-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat