2013/26

Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Roope-setä: Hattuhuolia
Käsikirjoitus: Maya Åstrup
Piirrokset: Ferioli
Arvostelu: Feriolin tarinoita onkin julkaistu tänä vuonna jo vaikka kuinka paljon! Hänen piirtämiä sivuja on julkaistu tänä vuonna varmaan jo eniten. Tai sitten Barksin. Kuitenkin, Riitta Hanhi on huono hahmo, joka laski hieman tarinan arvosanaa. Tarina viittasi tarinaan Roope-setä ja viimeinen kulu-kulu, josta taas tuli plussaa. Tarina oli ihan hyvä, mutta loppuun petyin: Roope halusi vain tarkistaa onko Riitalla kaikki kunnossa. Roope ei saa tykätä Riitasta, hänen pitää tykätä vain Kultu Kimalluksesta! Niinpä tämä tarina ei kuulunut "minun Ankka-maailmaani" sillä minun Ankka-maailmassani Roope vihaa Riittaa. Samoin kuin Rosan Ankka-maailmassa Aku ei tunnekkaan Mikkiä. Niin hän ainakin sanoi jossain kirjassaan.
Arvosana: 8

Aku Ankka: Jättiläishyönteiset
Käsikirjoitus ja piirrokset: Carl Barks
Arvostelu: Tämänkin Barksin tarinan olen lukenut jossain, en vain yhtään muista missä. Ainakin Akun kasveja syövät kovakuoriaiset, eli Ankanpojat näytti tutuilta. Tarina oli kuitenkin Barksin huonoimpia. En tiedä miksi, mutta jotain vain puuttui aika paljonkin.
Arvosana: 7

Roope-setä: Mississippiin mestari, osa 3
Käsikirjoitus ja piirrokset: Don Rosa
Arvostelu: Edelleenkin todella hyvä tarina, mutta kuitenkin edellistä osaa huonompi.
Arvosana: 9

Tämä lehti taas oli tämän vuoden huonoimpia.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat