Akuankka.fi:n rekistöröinti!

Seuraa 
Liittynyt8.7.2013

Miksei alle 15-vuotiaat voi ilman vanhemman lupaa rekistöröityä tämmöisten pelien/lehtien sivustolle?Oisi kivempaa jos itse menisi vapaasti lasten peleihin,ilman vanhempien tuijottelua.

(Mielipiteeni sitten.)

Kommentit (9)

KaukoJulma
Seuraa 
Liittynyt7.12.2012

Se ois kivaa. Yks päivä mä yritin sitä paitsi rekisteröityä yhteen paikkaan niin sen pitää lähettää siitä vanhemmille tietoo. En sit voinu vaik kuinka halusin.

kuumakaakao
Seuraa 
Liittynyt8.7.2013
eharlas

"Alle 15-vuotiaat voi ilman vanhemman lupaa"

"Ilman vanhempien tuijottelua."

Aloituspostaus ei ole ihan selkeintä mallia...

Joo sori,kato eka topic mulla.

Eliteist
Seuraa 
Liittynyt14.9.2011
kuumakaakao
eharlas

"Alle 15-vuotiaat voi ilman vanhemman lupaa"

"Ilman vanhempien tuijottelua."

Aloituspostaus ei ole ihan selkeintä mallia...

Joo sori,kato eka topic mulla.

Meinasinkin vain, että mitä siitä? Ensin kerroit alle 15-vuotiaiden pääsevän tännne ilman vanhempien suostumusta. Sitten halusit, etteivät vanhemmat tuijottaisi. Pieni kauneusvirhe, mutta tärkeä ymmärrättävyyden vuoksi. :)

PS. Kyllähän minä oikeasti tiesin mitä ajat takaa, mutta kannattaa todellakin kirjoittaa selvästi aloitus (tai ainakin yrittää). Tämä ei siis ollut loukkaus.

okei...

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012
eharlas

Meinasinkin vain, että mitä siitä? Ensin kerroit alle 15-vuotiaiden pääsevän tännne ilman vanhempien suostumusta. 

Siinä luki alussa "miksei". Silmä käteen.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Eliteist
Seuraa 
Liittynyt14.9.2011
Lucar Nro. 1
eharlas

Meinasinkin vain, että mitä siitä? Ensin kerroit alle 15-vuotiaiden pääsevän tännne ilman vanhempien suostumusta. 

Siinä luki alussa "miksei". Silmä käteen.

No hupsista! Otampa seuraavalla kerralla sen toisenkin silmän käyttöön. Eli ihan oikein kirjoitit. Oma vahinkoni. Anteeksi.

okei...

karvisfani97
Seuraa 
Liittynyt27.11.2008
Teoriafyysikko

Miksi ylläpito edes haluaa udella ikäsi? Näitä kysymyksiä on hyvä miettiä...

Siksi, että Sanomalta ei tule sinulle suoramarkkinointiviestejä, sillä olet alaikäinen. Suomen lainsäädäntö kieltää suoramarkkinoinnin alaikäiselle.

karvisfani97

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat