Hymiöt Akuankka.fi:ssä?

Seuraa 
Liittynyt8.7.2013

Onko niitä aku-päähymiöitä enään täällä,koska en ole saanut niitä,mutta ennenhän ne oli tämmösissä keskusteluissa,et en ymmärrä miks ne poistettiin/hävitettiin jonnekkin?

Kommentit (5)

VieraiIija
Seuraa 
Liittynyt24.7.2008

Kyllä, ne poistettiin, koska niistä oli vain harmia ja niistä valitettiin esim: "Voi vitsi kun tuohon tuli toi hymiö!"

Suorissa lainauksissa oli esimerkiksi merkitty aika, jolloin viesti oli lähetetty, aikaan tuli esimerkiksi joskus Ihmettelevä Aku-hymiö eli :0.

Lubu7
Seuraa 
Liittynyt26.10.2011

Mun mielestä ne aku hymiöt vois tulla johonkin listaan mistä niitä vois valkata. Sitten niistä ei tulisi sekasortoa ja niitä saisi käyttää milloin vaan.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012
tubu,hubu ja lubu

Mun mielestä ne aku hymiöt vois tulla johonkin listaan mistä niitä vois valkata. Sitten niistä ei tulisi sekasortoa ja niitä saisi käyttää milloin vaan.

Täähän se alkuperäinen tarkoitus olikin ennen uudistuksia. Hymiölista piti tulla, mutta lopulta hävisivät kokonaan. Ken tietää, vaikka hymiöt palaisivat sivulle myöhemmin, kunhan uudistusten pariin taas päästään. :) Todellakin niitten vapaaehtoinen käyttö on hyvä, nuo kun jakavat paljon mielipiteitä. Itse en niitä käyttäisi, mutta ymmärrän, että varsinkin nuoret käyttäjät niistä pitivät.

Joka tapauksessa sivuja koskeva keskustelu tuonne nettisivut osioon, tämä on nyt kyselyissä ja visailuissa. Jatkossa siis tarkkana mihin osioon menee topic, aina mennään ensin siihen osioon mihin topic kuuluu ja vasta sitten aloitetaan tekemään topicia!

Muutenkin UKK on nimenomaan kysymyksiä varten eli sinne jatkossa kaikki kysymykset liittyen Akkarin sivuihin.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat