Miksi. luet aku ankkaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hei.olen jonao3 ja ajattelin kysyä miksi luette aku ankkaa? no minä sanon miksi minä. elikkäs olin joku 3v kun isoveli tilas ja luki aku ankkaa sitten tykkäsin kattoa sivuja. sitten kun isoveli muutti pois alettiin tilaamaan mekin aku ankkaa ekaks kun en osannut lukea kattelin sivuja ja sitten opin lukemaan ja mielen kiinto aku ankkaan heräsi vielä enemmän ja tilataan aku ankkaa vieläkin ja ostan melkein kaikki uusimmat taskarit ja nyt luen joka päivä aku ankkaa no tota tässä ois nyt tää joo joo tää oli tosi tosi lyhyt mutta ajattelin vain sanoo miksi luen aku ankkaa

Kommentit (10)

Agentti055
Seuraa 
Liittynyt23.7.2011

Noh... Kaikki alkoi tylsänä koulupäivän loppuna kun lähdin syksyllä kävelemään kotiin. Olin jo kuuden vanha joten pystyin kävellä koulusta omin päin kotia. Kun saavuin huoneeseeni työpöydälläni makasi minun ensimmäinen Aku Ankkani. Se oli numero 36 joka tuli 5. syyskuuta. 2007. Olin silloin vielä hölmö enkä jaksanut lukea sitä, mutta äitini onneksi avusti minua. Silloin en kyllä piitannut Aku Ankasta pätkän vertaa ja katsoin vain kuvia. Mutta kaikki muuttui kun olin oppinut kunnolla lukemaan ( suunnileen ehkä Tammikuun puoli välissä). Aku ei ollut silloinkaan mikään suuri kokemus ja minä vihasin lahjoja, jotka olivat Aku aiheisia, mutta nyt olen viettänyt mahtavia hetkiä lukiessani Akuja.

Sitten tapahtui suuri käänne minun Aku Ankan luku hetkien parissa. Sain ensimmäisen Aku Ankka Ekstrani. Se oli numero 113 ja se oli yhdeksäs 2008 luvulla tulleista Aku Ekstroista (Se tarkoittaisi, että ensimmäin ekstrani tuli joskus... hetkinen nyt eli jos vuodessa tulee kuusitoista ekstraa niin silloinhan se olisi *mutinaa mutinaa* Ääh! Antaa olla no se tuli joskus luvulla 2008!).

Ja nyt sitten nykyhetki... Mitenkä sitäkin nyt sitten kuvailisi... Ostelin aina uuden taskarin kun se tuli, mutta sitten kun me muutettiin ja rahat olivat koko ajan vähissä. Niin viikkorahan tulo keskeytyi noin pariksi viikokosi ja siten myöskin jäi kiinnostus taskareihin. Ehkä senkin takia, että tilaa ei ole tarpeeksi, ehkä se ettei jaksa lukea enää taskareita vaikka tykkäänkin Akusta.

Ja nyt sitten se oikea nykyhetki eli 8.8.2013 kello 20:13... heetkinen... KOHTA ALKAA SIMPSONIT! Ääh... mitä väliä siihen on vielä aikaa. Niin, elikkä... Siinähän se elämä matelee etiä päin. Akuja riittää vielä pitkäksi aikaa, että kyllä vaan on mukavaa. Aku Ankka on antanut suurimman osan hauskoista hetkistä.

Ja nyt sinä joka ehkä olet jaksanut lukea tämä roskan niin minulle tämä on kunnia. Kaikki on totta ei ole yhtään hienosteltu vaan tuolla tavalla Aku on tullut elämääni. Kiitos kun luit (olet varmaan todella pitkäpinnainen kun jaksat lukea näin pitkän sepustuksen.) Ja taas niinkuin olen joissain sanonut, että tällasta kirjotusta tällä kertaa.

~Agentti055~

Vierailija

Mulla kävi niin että, Olin jotain kuuden vanha ja sain Vanhoja Aku Ankkoja Vaarilta. Osasin lukea jo silloin niin sitten huomasin että Aku Ankat ovat todella hyviä. Ja nyt olen Aku Ankan suuri Fani.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat