Kultu Kimallus

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko Kultu Kimallus hyvä.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

on hyvä.kultu kimallus ei vaan esiinny niin paljon aku ankassa. pitäiskö sen esiin tyä vähän useammin. vai pitäskö?(6)

Aape
Seuraa 
Liittynyt5.7.2010

Toki hyvä hahmo, siis keksintönä, mutta niin kuin taisin jo kerran Offissa mainita, niin eräs kaverini käski ottamaan Rosaan yhteyttä, ja "käskemään" tätä tekemään vielä yhden sarjan. Sarjan, jossa kyyhkyläisten kyyhkyläiset Roopukka ja Kultsi avioituvat! Mahtava idea, sanoisin. Jotenkin minua on aikojen saatossa koskettanut varsin moni ankkatarina, niin kuin myös sarjat, joissa Kultu ja Roope esiintyvät. Olen jopa tehnyt oman sarjan nimeltä Unohtumaton Tapaaminen, jossa Roope menee vielä kerran Dawsoniin ja käskee Kultiaan etsimään sen kirjeen, jonka hän itse tälle lähetti Yukonin sydämissä. Keksin myös, mitä raapustuksessa lukee, ja se onkin vaa-aarsin romanttista tekstiä... Oih... Niisk...

Oikeastaan voisin jopa tehdä tuon hääsarjan itse.

Ja mitä Riittaan tulee, niin molempien kuolla kupsahdettua pois hän voisi alkaa hoitaa tätä.

Ideaa puntaroidaan,

-NyyhkyAape-

~wulffi~
Seuraa 
Liittynyt30.7.2011

Hyvä hahmo.Muuten Roopen nuoruus vuodet olisivat tylsiä(Tai no ei ihan tylsiä)Teini ankanpojat,Aku/Taikaviitta,Roope,Milla ja Kultu ovat minun lempi hahmot.

Perustelu Kultusta:Kultu niin kuin muutkin hahmot ovat rakkaita.Kultu yksi hienoin hahmo.Haluaisin että tulisi lisää Kultu tarinoita ja haluaisin että Aku Ankassa tulisi tarina missä on nuori Roope ja Kultu.

wulffi

Vierailija

Kysymykseen vastaan että Kultu esiintyy sarjoissa Takaisin Klondikeen, Roope Ankan elämä & teot, Kaikkein mieluisin kahja sekä Alaskan öljylöytö.

Ankkalinnan parhaita hahmoja : ).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat