Sivut

Kommentit (50)

aw
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En ole varma että lasketaanko se mokaksi, mutta olen usein huomannut erään logiikkaongelman keksinnöissä. Kun tehdään jotakin automaattia joka kääntää jotakin automaattisesti, se pitää laittaa toimimaan varrella johon on kiinnitetty tekokäsi. Eikö olisi helpompaa vain laittaa pari ratasta jotka kääntävät sitä tarvittaessa?

Agentti055
Seuraa 
Liittynyt23.7.2011

Nooh aw, eiköhän kaikissa Pellen (tai ihan kenen vaan) keksinnöissä ole aina porsaanreikä jonka ummistaa tämän lehden todella sumea logiikka :D 

~Agentti055~

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Kirjoittakaapa, Toimitus, Akkarin 27/2013 virheestä jotain. Bas Heymansin johtosarja, sivu 7: Ankanpoikien lakit ovat meneet nimittäin todella pahasti sekaisin! Yksi pojista oli kotona ja hänen lakkinsa oli naulakossa, kun taas yhtäkkiä jollain toisella oli hänen lakkinsa ja hän heitti sen naulakkoon jossa ei olltkaan toista lakkia ja... En nyt muista tarkkaan, mutta katsokaa se siitä Akkarista ja lisätkää se tänne!

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Plus toisiksi uusimmassa Akkarissa siinä Gonzalesin tarinassa (piirtäjä oli kyllä selvästikkin Bas Heymans) sivulla 18 Ankanpojat hiettävät lakkinsa naulakkoon vaikka lakit ovatkin heidän päässään.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Toimitus ei näköjään paljon kommentteja lue. Pitääpä sitten lähettää Toimiukseen viestiä noista virheistä.

Valdonado
Seuraa 
Liittynyt25.5.2012

Tämön päiväisessä Aku Ankassa Kari Korhosen tarinan viimeisessä ruudussa ankat ajavat jälleen vastaantulevien kaistalla, vaikka ilmeisesti Suomen maantietä köröttelevät. Mikäköhän on, eikö Korhonen itse muka ole tuota huomannut? 

- Valdonadoa ihmetyttää -

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

^samaa mietin itsekin, liekö tuo ruutu sitten kääntynyt jossain kohtaa ympäri tms.? Vai onko kyseessä vain optinen harha? Itse en ihan satavarmasti menisi sanomaan että ajavat vasemmalla puolella.

Yksi
Seuraa 
Liittynyt10.9.2012

Tämän päivän Aku Ankan (35/2013) sivun 21 yläosan ruuduista puuttuvat reunat. Lisäksi saman sivun toiseksi viimeisessä ruudussa Milla Magian puhekuplassa on kahdet reunat. Sitten vielä tuo ankkojen pakettiauto on sarjakuvissa oranssi, mutta muualla, kuten tämän sivun oikeassa reunassa, se on sini-harmaa.

Yξ - 1 - Yksi

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Noel Van Horn piirtää aina välillä kaksireunaisia puhekuplia, joten se ei ole virhe. Ja en uskp että reunojen puuttuminen on niin suuri virhe että se mokagalleriaan pääsisi.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Joo ei kyllä kun katsoin uudestaan tarkemmin niin kyllähän ne ankat tosiaan vasemmalla puolella ajelevat... Mitkään yksityiskohdat eivät näytä olevan väärinpäin...

Millan puhekuplakin on tosiaan aika hassu :D.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Ja nimivirheenkin löysin Akkarista 33/2013, siis siinä Akkarissa jossa esiteltiin Lataamo. Yhden tarinanpiirtäjäksi väitetään Gonzalesia ja  käsikirjoittajaksi Henk Hopmania, mutta Inducks näyttää että piirtäjä on Bas Heymans ja käsikirjoittaja taisi olla Jan Kruse. Ja kyllähän piirrostyylistäkin huomaa että piirtäjä ei ole Gonzales.

Bas tekee muuten paljon virheitä, olen huomannut...

AinaAkkari03
Seuraa 
Liittynyt6.1.2012
Valdonado

Tämön päiväisessä Aku Ankassa Kari Korhosen tarinan viimeisessä ruudussa ankat ajavat jälleen vastaantulevien kaistalla, vaikka ilmeisesti Suomen maantietä köröttelevät. Mikäköhän on, eikö Korhonen itse muka ole tuota huomannut?

Hyvä huomio! Olen ihmetellyt samaa asiaa!                                                                                                         

- Minä Itse.

Vierailija
Valdonado

EHkä Korhonen on anarkisti joka kapinoi Suomen oikean puoliesta liikennetä vastaan jos piilottaa sen sarjakuvvaan????? =D

Vierailija

Jos se ei ole hamsteri ja ei oikein marsukaan. Silloin sen sen täytyy olla Sims 3:sta tuttu mamsteri. Kaikkien aikojen paras kömmähdys on myös oma suosikkini eli Rupu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat