Kapteeni Teilipyörä

Seuraa 
Liittynyt4.8.2013

Olemme löytäneet sivut 247-250 jostain Akkarista tai Roope-Sedästä, joissa Aku seikkailee jossain päin Aasiaa Kapteeni Teilipyörän kanssa. Kapteeni on luultavammin jonkin sortin merirosvo ja ehkä seikkailevat Shanghaissa.

Mahtaisikohan joku tietää mistä kirjasta nämä sivut olisivat?

Kommentit (3)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Normaali Akkari se ei ole, jos sivunumerot noissa on noin suuret, eikä kyllä normi RS. Näiden näköispainoksista voi toki olla kyse. Nuo kuitenkin erottaa toisistaan hyvin niitten sivujen koosta, onhan Akkarissa suuremmat sivut verrattuna roope-setään! Koita siis selvittää kumman kokoisia ne ovat niin etsiminenkin helpottaa. Lisäksi hommaa tietenkin helpottaa sekin, että tietäisi miltä aikahaarukalta tuollainen voisi löytyä. :)

Onhan kyseessä varmasti RS tai AA, ettei kyseessä ole AATK tai jokin Jumbo tms.?

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

HyvätNimetMeniJo
Seuraa 
Liittynyt4.8.2013

author=""Hiidenkirnu"" time="05.08.2013 klo 11:28" kirjoitti:

Normaali Akkari se ei ole, jos sivunumerot noissa on noin suuret, eikä kyllä normi RS. Näiden näköispainoksista voi toki olla kyse. Nuo kuitenkin erottaa toisistaan hyvin niitten sivujen koosta, onhan Akkarissa suuremmat sivut verrattuna roope-setään! Koita siis selvittää kumman kokoisia ne ovat niin etsiminenkin helpottaa. Lisäksi hommaa tietenkin helpottaa sekin, että tietäisi miltä aikahaarukalta tuollainen voisi löytyä. :)

Onhan kyseessä varmasti RS tai AA, ettei kyseessä ole AATK tai jokin Jumbo tms.?

Se on jostakin taskukirjasta kun koko on 19x12.5cm. Joku taskukirjan 202 numeron jälkeen ilmestynyt. Jälki ja paperi on sitä luokkaa että kuitenkin alle 300 voisi olla. En sitten tiiä, ollaan katottu kaikki 200-300 taskarit läpi nuiden sivujen osalta ja ei ole löytynyt. 

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jos jokainen taskari on tolta aikaväliltä katsottu niin eikös silloin meinaa ettei se ole siltä aikaväliltä nuo sivut? :) Mahdollisesti toki voi olla jokin teemataskari tms.?

Inducks on hyvä työkalu monesti näissä etsimisissä. Ei oo tuntomerkkei niin paljoa nyt, että voisin sanoa mitään. Piirtäjä, jos olisi tunnettu niin homma kyllä helpottuisi...

coa.inducks.org/country.php?c=fi

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat