Missä voin julkaista piirrustukseni?

Seuraa 
Liittynyt4.8.2013

Jep, eli nyt kun liityin tänne äskön, haluaisin tietää, minne voin ladata omia, piirtämiäni kuvia niin, että aku ankan toimitus arvostelisi ne. Sillä ennen tätä uutta sivunäkymää tiesin, missä ne oli. Siis niinku muiden piirtämiä piirroksia. Ja sitten siihen tuli Akun naama ja ne vääntelyt kerto mitä mieltä se oli kuvasta :D ni voisitteko neuvoa? :))

Kommentit (5)

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

Eihän mitenkään kaikki jotka tahtoo vastata, ei voi vastata 4 minuutissa. Ja minun mielestä tänne ei voi ladata piirustuksia. Mutta Piirustuksia-keskustelussa voit pistää linkin omaan piirustukseesi, ja muut käyttäjät arvostelevat sen. Löytyy muistaakseni Pelit ja leikit-osiosta. Mutta toimituksella ei ole aikaa toisten piirustusten arviointiin.

Miksiköhän kukaan ei lue Valtiopelin sääntöjä, kaikki vaan tulee mukaan jollain miljardin ihmisen ydinasevaltioilla?

Eliteist
Seuraa 
Liittynyt14.9.2011

Joo, galleriassahan oli se arvostelusysteemi silloin. Vaan eipä nyt... Joudut siis tyytymään galleriassa muiden kommentteihin, joita ei vältyämättä edes tule. Mutta lähetä ihmeessä tuonne galleriaan ja odota kommntteja. ;)

okei...

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Toimitushan ei ole ikinä arvostellut gallerian töitä, aina se arvosana on tullut muiden käyttäjien antamien arvosanojen keskiarvosta! Tällä hetkellä gallerian kunnostus on vielä kesken ja galleriaankin kuvan saaminen esille kestää eikä valitettavasti muut edes pääse arvostelemaan työtäsi sanallisin kommentein.

Maltathan jatkossa odottaa rauhassa vastausta, täällä ei kukaan päivystä joka minuutti vastaamassa, joten voi mennä hetki ennen kuin viestisi huomataan. :) Vastausten ruinaus, kun ei nopeuta mitään eli se vain näyttää tyhmälle ja antaa siis huonoa kuvaa itsestäsi, vaikkei se sinulla mieleen tulisikaan.

Tässä kuitenkin linkki, jos olet valmis odottamaan kuvien julkaisua: https://www.akuankka.fi/galleria/4/sekalaista/lataa_media

Kysythän jatkossa näihin sivuihin liittyvät kysymykset UKK-topicissa, yksittäisille kysymyksille on turha tehdä omaa ketjua: https://www.akuankka.fi/keskustelu/18623/ketju/ukk_usein_kysytyt_kysymykset

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat