Mokailu-Topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kaikki meistä mokailee joskus, eikö?

Kun on tullut mokailtua voi joko vaipua häpeän syvään suohon tai nauraa mukana. Itse pidän enemmän jälkimmäisestä vaihtoehdosta ja siitä ajatus tähän topiciin jota en nerokkailla hakutaidoillani yllätyksekseni löytänyt.

Tähän topaan voi kertoa ne pahimmat mokat ja nauraa niille yhdessä :) Elikkäs milloin sinä olet kompuroinut, mokaillut, hävennyt?

Muistakaahan asiallinen käyttäytyminen sitten :)

-Sirppu

Kommentit (7)

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

Muistaakseni tällainen topic oli jo. Yritän etsiä sen.

Miksiköhän kukaan ei lue Valtiopelin sääntöjä, kaikki vaan tulee mukaan jollain miljardin ihmisen ydinasevaltioilla?

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

En löytänyt sitä, joten kirjoitan tänne kaikki hassut mokani. Niitä tulee nimittäin paljon.

Miksiköhän kukaan ei lue Valtiopelin sääntöjä, kaikki vaan tulee mukaan jollain miljardin ihmisen ydinasevaltioilla?

Turha
Seuraa 
Liittynyt27.1.2013

Juuh, housuni repesivät juuri ns. kepin kohdalta liikkatunnilla. Kaikki räjähti nauramaan ja kyllä nolotti.

-Turhia topiceja jo vuodesta 2013!

Agentti055
Seuraa 
Liittynyt23.7.2011

Mulle kävi kerran niin, että kun me oltiin MacDonal's:sissa niin mulle tuli vessahätä. Se oli aikasen paha joten en kattonu kumpaan vessaan menin koska muistelin, että suoraan edessä oleva vessa olisi poikien vessa. Noh eihän se tietenkään ollut poikien vessa vaan tyttöjen. Kukaan ei sanonut mulle mitään ja mä lähdin ulos ja katsoin ylänurkasta kumpien se oli. Ja lopun te varmasti jo ymmärätte nolotti aiva hirveesi!  D:

~Agentti055~

Vierailija

Kai minäkin nyt sitten...

Kaikki ne mokat joita olen tehnyt lavalla (harrastan ja rakastan näyttelemistä) ovat olleet loistavia. Kaatuilut, repeilyt, replojen unohtamiset, tavaroiden tiputtelut.

Niistä kunnon naurut ja häpeät saatu <3 :D

Magia00
Seuraa 
Liittynyt23.2.2012

Oltiin joskus perheen kanssa uimahallissa ja oltiin jo tultu altailta ja menty pukuhuoneille. No, pikkusiskoni unohti jonkun tavaran (en nyt muista mikä oli, oli kai saippua) suihkuille. En ollut vielä ehtinyt pukeakkaan ja lähdin pyyhe ympärillä sitten takaisin pukuhuoneille. Pyyhe kuitenkin valahti jotenkin, mutten alkanut sitä korjaileen vaan ajattelin livahtaa nopeasti pukuhuoneille, mutta kävelin vahingossa allasosastolle puolialasti. Nolotti hieman! Onneksi uimahalli oli aika kaukana eikä kukaan siellä tunne mua. :D

On jo, https://www.akuankka.fi/keskustelu/26816/ketju/mokat ja vielä https://www.akuankka.fi/keskustelu/56585/ketju/pahimmat_mokat

Magia00
Seuraa 
Liittynyt23.2.2012

Niin ja tämä sattui ihan vähän aikaa sitten kun oltiin kaverini kanssa shoppaillemassa ideaparkissa.

Oltiin H&M:ällä siinä kassojen lähellä missä on niitä kaikkia kosmetiikkajuttuja. Menin hieman eri paikassa kun kaverini ja sitten huomasin "kaverini". Menin aika lähelle häntä kun halusin tietää mitä hän tekee kun oli jotenkin yhteen hyllyyn päin ja näpräs jotain ja kysyin "mitä sä teet". No, se ei ollut kaverini vaan joku saman mittainen tyyppi :D kyllä nolotti.

Näitä mokia mulle sattuu vähän väliä, joskus ei-naurattavia, joskus hauskoja, mutta unohdan jotkut aika piankin. Tuolla yllä mainitsemassa topicciin olen lisännyt muutaman mokan joskus ajat sitten.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat