2013/34

Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Tupu, Hupu ja Lupu: Hansu Hanhen alakulo
Jes! Vihdoinkin! Vihdoinkin jotain vaihtelua ja aivan uutta! Hansu oli muuttunut täysin, joten pojat päättivät selvittää mikä hänellä on. Kaikenlaisia vihjeitä paljastui koko ajan, joten tarina ei ollut vain samaa jankkaamista. Loppukin oli keksitty todella hyvin. Kuten olen monesti sanonut, Maya Åstrup on parhaimpia käsikirjoittajia! 10!

Mikki Hiiri: Lepakkoluolaston arvoitus
Joaquin: Huono piirtäjä. Pat & Carol McCreal: Ihan hyviä käsikirjoittajia. Tarina oli siis ihan hyvä vaikka ihme kyllä, MIKKI JA HESSU SELVISIVÄT! Tämä on aivan ennennäkemätöntä! Kuin ihmeen kaupalla solmut irtosivat ja Mikki + Hessu pääsivät vapaaksi! Mahtava juonenkäänne!!! Silti jopa 8.

Iso, Paha Susi: Juhla-ateria
Josep Nebot? Aivan tuntematon nimi. Todella huono piirtäjä, käsikirjoitus taas oli ihan ok. Ihan mukava saada välillä jotain pientä vaihtelua Akkarin tarinoihin, kuten Sepe Susi-tarinan. 7 ja puoli.

Aku Ankka: Monikäyttöauto
Rosan ensimmäisiä ja surekimpia sarjoja. Huuomoria oli todella vähän ja muutenkin tarina oli liian "tavallinen". Itse en yleensä pidä tarinoista joissa seikkaillaan vain kodin lähellä, joten en pitänyt oikein tästäkään. + Olen lukenut tämän tarinan jo niin monta kertaa että sekin vaikuttaa arvosanaan. 7 ja puoli.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat