2013/35

Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Kansi: Mikään Korhosen Suomenkiertue-kansista ei ole oikeastaan liittynyt mihinkään tarinan kohtaukseen. Tämänkään kannen kohtausta ei löytynyt itse tarinasta. Mutta hyvä juttu että Suomenkiertue jatkuu taas! 9

Roope-setä: Ota oppia oravista
Nuljukrauki? Outo nimi ja sen takia jäi päähän. Muistan varmaan koko elämäni sen nimen... Mutta nyt tarinaan! Ei ollut parhain tähän astisista kiertue-tarinoista, mutta todella hyvä kuitenkin. Syynä siihen että tarina ei ollut täydellinen on esim. todella nopeasti vaihtuvat tapahtumat ja paikat sekä pieni sekavuus. En tajunnut missä oli tarinan huippukohta, tarina eteni liian nopeasti ja miten Roope sai ihan hetkessä tehtyä käpyöljy-tehtaan? + Tarinassa ei paljon näkynyt oikeasti olemassa olevia paikkoja. Pelkkää metsää ja tori näkyi vilaukselta. Ja sen jonkun linnan rauniot. Täällä Tampereella päin ei olla käyty eikä tietääkseni tulla käymäänkään, joten ihan huippu-tuttuja maisemia ei ole missään vaiheessa luvassa. Tutut ja oikeasti olemassa olevat paikat kun antaisivat ainakin plussaa. Kuitenkin 9.

Milla Magia: Käymme yhdessä ain
Uusi ja hyvä idea. Noelin piirrokset ovat hyvät, vaikka monet taatusti eri mieltä ovatkin ja jotain. Vihdoinkin Milla pääsi edes lähelle voittoa. Näitä todella-läheltä-piti-tarinoitakin on kyllä nähty mutta harvemmin. Yleensä Milla ei kerkiä kuljettamaan ensilanttia edes Vesuviukselle saakka. Ne mitkä lie rannerenkaat oli mahtava keksintö ja toi tarinalle paljon plussaa kuin myös hyvin keksitty loppu. Milla meinasi tippua laavaan, ja koska taika... No, lukekaa itse! Tästäkin 9.

Aku Ankka eksyksissä
Yksinkertainen nimi. Muistan etäisesti pyörivän puun vedessä ja karhut jotka vei poikien lakit, joten olen tainnut joskus muutama vuosi sitten tarinan lukea. En nyt keksi enempää sanottavaa mutta arvosanaksi 8 ja puoli.

Ensikerralla Aku pistää sitten pesukoneen tai jonkun päälle Leenun, Liinun ja Tiinun kanssa ja piirtäjää en tunnistanut joka on todella harvinaista... Eipä voinut siis paljoa tuosta kuvasta päätellä.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat