Formula 1-kisa

Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Koska ei olla sovittu, kuka tekee niin minä teen. Tämähän siis kestää kaksi kuukautta ja olisi kiva, että joku olisi myös varaylläpitäjä. Olisin kiitollinen jos joku ottaisi tämän tehtävän vastaan.

Mutta nyt itse kisaan:

Tervetuloa Formula ykkösiin! Tämä aktiivinen moottoriurheilu lajien ykkönen, on nyt myös täällä! Tässä kisassa teette kuljettajan maksimi kolme per käyttäjä, ja sitten arvon ne talleihin. Tässä myös jos menee yli 22 kuljettajaa pääsee GP2-luokkaan, josta havittellaan paikkaa ykkösiin. Tallit ovat oikeista talleista väännetty, eikä sillä paljoa ole väliä minne talliin pääsee. Ja tässä ajetaan mieluiten kaksi kautta, jonka jälkeen kruunataan kaksi maailmanmestaria, kummasikin lajissa. Eli ykkösissä ja GP2:sissa. Talleja saa myös ehdottaa, koska ne julkistetaan vasta 15 tai 20. päivä syyskuuta tai niiden välillä. Mutta niiden pitää olla kauden 2013 talleista väännöksiä. Tämän tarvitset osallistuattasi: *pakollinen

Nimi*, Kansalaisuus*, tallitoivomus, talliväännösidea, ikä*, aiempi kokemus

Toivottavasti pidätte!

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Sivut

Kommentit (125)

Valdonado
Seuraa 
Liittynyt25.5.2012

Nimi: Erno-Pera Mänty-Suo

Tallitoivomus: Ihan sama, vaikka Märyssia

Talliväännösidea: Märyssia (Marussia)

Ikä: 19

Aiempi kokemus: GP2-sarjassa 20s

Muuta jännää: Pääsi Märyssialle rikkaan suvunsa avustuksella. Ajotaidot ei ole kummoisetkaan. Keskittyy likaisen peliin.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Nosto. Talleja voi myös vaihtaa jos ajaa hyvin.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Onko tämä kisa niin huono idea vaikka yläpeukkuja kerää.

10 tähden kenraali
Seuraa 
Liittynyt1.3.2013

Nimi: Räkä Rastas

Tallitoive: Plootus

Kansallisuus: Suomi

Talliväännösidea: Plootus (Lotus)

Ikä: 22

Aiempi kokemus: Voittanu t GP3 mestaruuden 9 kertaa

Muuta jännää: Erittäin hyvä kuski joka ei hauku tallia (niinkuin eräät nimeltämainitsemattomat latinokuskit) ja haluaa kovasti voittaa F1 mestaruuden.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Kisat alkaa Lokakuussa. Toivotaan enemmän kilpailioita.

Ensimmäinen kisa: Länsivallan GP

Reti Pulli julkisti sopimuksen jossa Papu Herneinen ajaa tässä tallissa tällä kaudella.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat