2013/405

Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Lättäpäät Lainehilla: Ihan hyvä tarina. Oli hauskaa nähdä Aku määrämässä Tulppua. 8

Pysäköintipulmia: Klassinen Aku ja Pelle-tarina, jossa sama juoni kun aina. Pelle kehittää laitteen ja siihen tulee ongelma ja kaikki raivostuu. 7

Heimovaltikka: Tämä tarina oli hauska Palle-tarina, jossa tuo peilimonsteri näkyi ekan kerran. 8

Vanha Rämington: Harvoin näkee Facciniä piirtämässä Mikkiä ja silloin kun näkee, tarina on aina hyvä. Mikin ystävät vedättävät Mikin kirjoittamaan tarinan, mutta kirjoituskone osaa kirjoittaa itse. 9

Ritari Hancelot ja päättymätön pitopöytä: Parhaat puolet tarinasta oli nimi Hancelot ja loppu. Itse en tykkää Hansu-tarinoista, mutta tämä oli ihan hyvä. 8

Keksijä korpilaaksossa: Alussa olin iloinen kun taskarissa oli Taikis-tarina. Ideana oli hyvä, että Pelle lähtee tulevaisuuteen, mutta juoni oli aika pelottava. Onneksi tämä ei ollut oikea tulevaisuus. 8

Lemuavasilmäinen tiikeri: En oikeen välitä Indiana-tarinoista. Ja ne tästäkään. 7

Onnenpäivä: Voi! Tämä tarina antaisee 9. Surullista Akun kannalta, vihdoin oli onnea. 9

Toivomuskaivo: Tarina on hauska. Aku saa kaivosta pikku toiveita, mutta kaivo hajoaa. 8

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat