Ankallisvisa

Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Tämä on tavallinen visailu, jossa 5 ensimmäistä oikein vastannutta saavat pisteitä.:

1.=5 pts.

2.=4 pts.

3.=3 pts.

4.=2 pts.

5.=1 pts.

väärästä vastauksesta 1-piste

Kysymykset vaihtelevat huippuhelpoista äärettömän vaikeisiin. Kysymys tulee kerran viikossa, ilmoitan jos tulee muutoksia aikatauluun. Wikipediaa, Akupediaa, Aku Ankka lehtiä- tai kirjoja tai mitä tahansa muuta tietolähdettä saa käyttää.

Ensimmäinen kysymys: Minkä väriset ovat Tupun, Hupun ja Lupun lakit.

Olen aina oikeassa! Olen oikeassa silloinkin, kun olen väärässä!

Sivut

Kommentit (1159)

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Näitä on monia.

Sininen, Vihreä ja Punainen.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Tupulla on sininen, Hupulla vihreä ja Lupulla punainen.

Joissakin vanhemmissa tarinoissa kaikilla on värityksen erilaisuuden takia joko sininen, vihreä, punainen tai keltainen. Nykyään on vakiintunut muoto, joissa jokaisella on omansa, ja ne ovat tuossa yllä.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Ankanpää
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013
duck26

En kannata tuota toiseksi oikein vastannutta- juttua, sillä helpostihan minä näen ensimmäisen vastauksen.

Tämän takia en aio vastata.

Selvä muokataan vähän. Kun tulee yksi oikea vastaus siitä saa yhden pisteen, ja heti pisteeiden laskun jälkeen tulee uusi kysymys.

Ankanpää
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Minä päivänä, kuukautena ja vuonna Carl Barks syntyi? Minä päivänä kuukautena ja vuonna Carl Barks kuoli? Minkä ikäinen hän oli kuollessaan?

HUOM. Tämä on kolmiosainen kysymys jokaisesta osiosta saa yhden pisteen (jos vastaa oikein).

Ankanpää
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

No olkoon tämän kerran, hyväksyn vastauksen vaikkei siinä olekaan kuukausia ja päivää. Mutta annan vain 2 pistettä puutteellisesta vastauksesta.

Pisteet:

Aape McRonkka1: 2 pts.

Lucar Nro. 1: 1 pts.

ukuku: 1 pts.

Kysymys: Kuka on Aku Ankan isä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat