Doctor How.

Seuraa 
Liittynyt26.9.2013

Katsooko kukaan tätä yli-ihanaa, pikkulapsille aivan sopivaa ohjelmaa? Doctor How on todella hyvä katsoa aina ennen nukkumaanmanoa. Et varmastikkaan näe pahoja painajaisia. Mutta ennen kaikkea, tuhlaa omaa elämääsi, ja naputtele tietsikalla(si) sieltä missä sitten ikinä oletkin, että oletko katsonut koskaan tätä 5-vuotiaille juuri sopivaa ohjelmaa. Lisäksi voit antaa omia mielipiteitäsi, joista kukaan ei kumminkaan välitä yhtikäs mitään. 

Kommentit (12)

Morgoth Lenovo
Seuraa 
Liittynyt26.9.2013

Doctor How-ohjelma on muuten tauolla,että televisiosta on sitä turha yrittää kuikuilla. Mutta youtubesta löydät takuuvarmasti jonkun pätkän. Mutta muistahan kumminkin katsoa oikea ohjelma, sillä youtubehan on hölynpölyjen viidakko. Doctor How ei ole piirretty, vaan oikeitten ihmisten näyttelemä. Ja sitten tärkeä huomautus: Kun alat katsoa Doctoria, niin voluuminupit kaakkoon! Varmasti ei huoltajasi tule katsomaan että mitä kauhuohj... tai siis lastenohjelmaa se kersa siellä katselee.

aw
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Niin. Kiva lastenohjelma, joka ei ollenkaan ole taysin sekaisin.

"So,your secret weapon is Apollo 11?"

"No. That would be silly. It's Neil Armstrong's foot."

"... What?"

Volyyminapit kaakkoon, etenkin ensimmäisen tuotantokauden jaksossa "The Empty Child/Doctor Dances". Ei siinä nyt mitään hirveän kovaäänistä ole, mutta huoltaja saattaa tulla ihmettelemään että mikä siellä oikein sanoo "Are you my mummy?".

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

"Don't blink, don't even blink, blink and you're dead, don't turn your back AND don't blink."

Kolmoskauden Blink-jaksossa ei voluuminappia tarvitse pistää pienemmälle, kunhan et päästä huoltajaasi katsomaan kamalia enkelipatsaita. Lapset, älkää pelätkö, ne eivät tapa.

aw
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ainiin, unohdin mainita, minulla pitäisi olla jossain hautautuneena juuri samanlainen topic kuin tämä, jonka tein silloin kun sarja palasi tauolta keväällä. Haluatko että kaivan sen esiin?

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

Minä taas olen katsonut neljättä tohtoria, viidettä yhdeksättä, kymmenettä ja yhdettätoista.

Pst, käykää Lontoossa löytyy paljon Doctor Who DVD:eitä.

aw
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Duck26: Uskotaan. Näin kerran Turussa jossakin kauppakeskuksessa Lontoo-nurkan, ja siellä oli Tohtori-nukkeja, TARDIS-pienoismalli, ääniruuvimeisseleitä ja muuta hauskaa.

Minä olen katsonut lähes kaikki uudet jaksot.

Siis 23. 11. se jatkuu 50-vuotisspesiaalilla? Vieläpä samana päivänä kuin englannissa? JES!

Surullisin jakso jonka olen ikinä nähnyt oli toisen tuotantokauden påäätösjakso. Rose...

Ainiin, tiesittekö sen että seuraava Tohtori on sitten Peter Capaldi?

OswaldRabbit
Seuraa 
Liittynyt6.10.2013

Jotain hajanaisia jaksoja olen katsonut.. No, ettei viesti jää tylsäksi mainitaanpa muutama:

World War III, no se jännä jakso missä oli niitä babyface- monstereita.

Rise of the cyberman/Age of steel. No, se jännä jakso, missä robotit/ihmiset/kyborgit? Yrittivät pakottaa muita ihmisiä kaltaisikseen.

Kolmatta en muista, mutta jakson sisällössä samat fasistirobotit ja roskiksenmuotoiset robotit taistelivat jostain, lopussa eräs blondi (olisikohan sen nimi ollut Rose, tai joku?) lensi jonkinsortin portin läpi ja eräs mies, noissa neljissäkympeissä otti tämän vastaan ja veti tämän eräälle rannalle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat