Pirates of Caribean.

Seuraa 
Liittynyt26.9.2013

Elikkäs jos tällainen on, niin lukkoon vain. Eli tämän topan aiheena on huippuhyvä "Pirates of Caribean"-ohjelma. Ohjelmasta voit antaa tyhjänpäiväisiä mielipiteitäsi, ja kertoa muillekkin tästä ohjelmasta, että muutkin voisivat alka tapittaa sitä. Ensiksikin sinun täytyy tietää että ohjelman sankari on kapteeni Jack Sparrow, ja hänen arkkivihollisensa ja merirosvojen päällikkö on Davy Jones. Wikipediasta saat paljon tietoa, samoin wikipedian englanninkielisestä versiosta, mikä sitten se olikaan! :I    No, ohjelmassa ei ole mitään ikärajaa,sitä voivat ihan hyvin katsoa vaikkapa 4-vuotiaat. (Eehhehhhehhhee!) No,vitsi!   Well, Jack Sparrow on joutunut jopa "netheriin",eli suomeksi "alimmaiseen", jos älyät mitä sillä tarkoitan. Vihjeeksi annan että se on hyyyvin hyyyvin kuuma paikka. Kaikki pahikset joutuvat sinne. Mutta hänen miehistönsä pelasti myöhemmin hänet sieltä.

Sivut

Kommentit (21)

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Hyvä topic! Minäkin tykkään tästä elokuvasarjasta. Nythän on tulossa viides osa.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Morgoth Lenovo
Seuraa 
Liittynyt26.9.2013
duck26

Kiinnostaa nähdä mitä ne tuottajat saavat tungettua vitoseen.

-Duci, Duccis, Dunkkis?-

Toivottavasti Pirates of Caribeanin viidennestä osasta ei tule mitään "megamättö"-elokuvaa. Ja nykyäänhän asia on niin,että elokuvassa ei edes välttämättä tarvitse olla kunnon juonta, tunkee joukkoon vaan räiskintää ja rytinää! Esimerkiksi avatar-elokuvan juoni on ontuva, mutta räiskintä ja rytinä tekee siitä hienon. Eli ulkopuolelta hieno, mutta sisältä mätä. Muuten, aiheeseen liittymättä mainitsen, että on tulossa Indiana Jones elokuvien viidennes osa.

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011
Morgoth Lenovo
duck26

Kiinnostaa nähdä mitä ne tuottajat saavat tungettua vitoseen.

-Duci, Duccis, Dunkkis?-

Toivottavasti Pirates of Caribeanin viidennestä osasta ei tule mitään "megamättö"-elokuvaa. Ja nykyäänhän asia on niin,että elokuvassa ei edes välttämättä tarvitse olla kunnon juonta, tunkee joukkoon vaan räiskintää ja rytinää! Esimerkiksi avatar-elokuvan juoni on ontuva, mutta räiskintä ja rytinä tekee siitä hienon. Eli ulkopuolelta hieno, mutta sisältä mätä. Muuten, aiheeseen liittymättä mainitsen, että on tulossa Indiana Jones elokuvien viidennes osa.

Samoin kuin Star Wars 7 ;_; (Byhyhyhyy)

Lubu7
Seuraa 
Liittynyt26.10.2011

[/quote]     Toivottavasti Pirates of Caribeanin viidennestä osasta ei tule mitään "megamättö"-elokuvaa. Ja nykyäänhän asia on niin,että elokuvassa ei edes välttämättä tarvitse olla kunnon juonta, tunkee joukkoon vaan räiskintää ja rytinää! Esimerkiksi avatar-elokuvan juoni on ontuva, mutta räiskintä ja rytinä tekee siitä hienon. Eli ulkopuolelta hieno, mutta sisältä mätä. Muuten, aiheeseen liittymättä mainitsen, että on tulossa Indiana Jones elokuvien viidennes osa.

[/quote]

Olen täysin sama mieltä. Olen muutaman pirates of caribean leffan nähny, ja ne oli kyllä ihan hyviä. Tästä aiheesta on jo topic mutta se on lukossa (en tiedä syytä)

Morgoth Lenovo
Seuraa 
Liittynyt26.9.2013
tubu,hubu ja lubu

Sori tuplapostaus mutta toi lainaus meni mulla vähän pieleen. Toivottavasti se ei haittaa. 

Ei, en rokota siitä. Mutta on kivaa että joku on kanssani samaa mieltä niinkuin kerroit tuossa viestissäsi arvon tubu,hubu ja lubu. Mutta sitten kerroit että tallainen topa on jo, mutta sitä ei ole lukotettu. Syitä on monia esim. että on ajauduttu pois itse aiheesta. Mutta pitää pitää peukkuja pystyssä, ettei tätä lukotettaisi.

Morgoth Lenovo
Seuraa 
Liittynyt26.9.2013
Morgoth Lenovo
tubu,hubu ja lubu

Sori tuplapostaus mutta toi lainaus meni mulla vähän pieleen. Toivottavasti se ei haittaa. 

Ei, en rokota siitä. Mutta on kivaa että joku on kanssani samaa mieltä niinkuin kerroit tuossa viestissäsi arvon tubu,hubu ja lubu. Mutta sitten kerroit että tallainen topa on jo, mutta sitä ei ole lukotettu. Syitä on monia esim. että on ajauduttu pois itse aiheesta. Mutta pitää pitää peukkuja pystyssä, ettei tätä lukotettaisi.

Siis tarkotin että toinen tällainen topa on lukotettu. Toivon että nämä kaksi viestiäni poistettaisiin, sillä nämä ovat suureksi häiriöksi.

Serd
Seuraa 
Liittynyt8.12.2013

Odotan innollla 5. elokuvaa. Ja nyt tiedän jo nimenkin vaikka leffa tulee vasta vuonna 2016. Ja se nimi oli "Dead Men Tell No Tales" minusta ainakin omituinen nimi, mutta jäädään odottamaan ja jännittämään leffan tuloa!

Jarru Petro
Seuraa 
Liittynyt5.1.2014

Itse en edes jaksa odottaa tuota viitos osaa. Siihen on kaksi vuotta ja se tuntuu 200 vuodelta. Aiemmat elokuvat ovat olleet aika hyviä. ykkönen on tähän mennessä huonoin. Paras on kolmonen.

JP lyhyemmin pelkkä Jarru Petro

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat